Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

FAQ - Veelgestelde vragen

 
Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 20 jan. 2015 10:25 | Aangepast door: CxREW 
FAQ - Veelgestelde vragen

Wie is wie bij de club
Bestuur:
coenox (voorzitter)
MAST
Rembrandt (penningmeester)
beinhart (secretaris)
chantal
Webmaster/forumbeheerder:
CxREW
Moderators:
MAST
Engeltje
Agendabeheer:
beinhart
CX-shop:
chantal

Hoe kan ik een afbeelding toevoegen aan mijn bericht?
In deze instructie wordt uitgelegd hoe je een afbeelding aan je bericht moet toevoegen.

Hoe kan ik een URL (hyperlink) toevoegen aan mijn bericht?
Je kunt op 2 manieren een URL (hyperlink) toevoegen aan je bericht, met het volgende resultaat:
Het 'lelijke' resultaat:
http://www.cmsnl.com/honda-cx500ca-custom-1980-england_model16432/partslist/E07.html# results
Het mooie resultaat:
LINKJE
Hoe je dit resultaat kunt bereiken wordt uitgelegd in onderstaande video:


Hoe moet ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Als je forumgebruiker bent geworden, dan ontvang je vanzelf de nieuwsbrieven. Daar hoef je niets voor te doen.
Als je géén forumgebruiker bent en je wilt tóch de nieuwsbrieven ontvangen, dan kun je jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Dat kan via de link op de homepage (of hier).

Hoe moet ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Als je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, dan klik je op 'Uitschrijven' in de nieuwsbrief en zul je geen emails meer ontvangen.

Hoe moet ik mij uitschrijven als forumgebruiker?
Het is alleen mogelijk om je uit te laten schrijven als forumgebruiker. Dat doe je via de forumbeheerder. Stuur een Persoonlijk bericht (PB) naar de forumbeheerder (CxREW) met het verzoek om je te laten uitschrijven. Hij schrijft je uit. Dat betekent dat het gebruikersaccount incl. persoonlijke berichten en favorieten fysiek worden verwijderd. Je berichten blijven bestaan.

Hoe werkt het schonen van forumgebruikers?
Forumgebruikers die minimaal 1 bericht hebben geplaatst worden niet geschoond. Dit was ooit anders doordat er veel nep-aanmeldingen waren. Forumgebruikers die na 4 maanden na aanmelding nog geen bericht hebben geplaatst worden geschoond. Schoning betekent dat het gebruikersaccount incl. persoonlijke berichten en favorieten fysiek worden verwijderd.

Hoe wijzig ik mijn emailadres?
Ga naar [Mijn voorkeuren]
Wijzig het emailadres en klik op [Voorkeuren aanpassen]
Het emailadres is nu gewijzigd

Hoe kan ik een afgesloten topic weer openen?
Je kunt je eigen topic wel afsluiten maar zelf niet meer openen. Stuur een Persoonlijk bericht (PB) naar een van de moderators (Engeltje/MAST) als je het topic weer open wilt hebben.

Update-geschiedenis:
03-01-21: Procedures voor in-/uitschrijven nieuwsbrief en schoning gewijzigd
23-08-17: Bestuursleden aangepast
18-02-15: Vraag toegevoegd 'Hoe kan ik een afgesloten topic weer openen'
18-02-15: Wie-is-wie toegevoegd
webmaster (JiMi)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 FAQ - Veelgestelde vragen

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven