Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken | Gebruikers | 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /

FAQ - Veelgestelde vragen

Schrijver CxREW
Admin

#1 | Geplaatst: 20 jan. 2015 10:25 | Aangepast door: CxREW 
FAQ - Veelgestelde vragen

Wie is wie bij de club
Bestuur:
coenox (voorzitter)
cosmar
MAST
Rembrandt (penningmeester)
beinhart/chantal
Webmaster/forumbeheerder:
CxREW
Moderators:
MAST
Engeltje
Agendabeheer:
Jan

Hoe kan ik een afbeelding toevoegen aan mijn bericht?
In deze instructie wordt uitgelegd hoe je een afbeelding aan je bericht moet toevoegen.

Hoe kan ik een URL (hyperlink) toevoegen aan mijn bericht?
Je kunt op 2 manieren een URL (hyperlink) toevoegen aan je bericht, met het volgende resultaat:
Het 'lelijke' resultaat:
http://www.cmsnl.com/honda-cx500ca-custom-1980-england_model16432/partslist/E07.html# results
Het mooie resultaat:
LINKJE
Hoe je dit resultaat kunt bereiken wordt uitgelegd in onderstaande video:

Hoe moet ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Als je forumgebruiker bent, dan ontvang je vanzelf de nieuwsbrieven. Daar hoef je niets voor te doen.
Als je géén forumgebruiker bent en je wilt tóch de nieuwsbrieven ontvangen, dan kun je jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Dat kan via de link op de homepage (of hier).

Hoe moet ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Zolang je forumgebruiker bent, zul je de nieuwsbrieven blijven ontvangen. Als je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, dan dien je je uit te schrijven als forumgebruiker. Zie elders in deze FAQ hoe je dat moet doen.
Als je géén forumgebruiker bent en je wilt de nieuwsbrieven niet meer ontvangen, dan dien je je zelf uit te schrijven voor de nieuwsbrief. Dat kan via de link op de homepage (of hier).

Hoe moet ik mij uitschrijven als forumgebruiker?
Het is mogelijk om je uit te schrijven als forumgebruiker. Dat doe je via de forumbeheerder. Stuur een Persoonlijk bericht (PB) naar de forumbeheerder (CxREW) met het verzoek om je te laten uitschrijven. Hij schrijft je uit. Je berichten blijven bestaan.

Hoe werkt het schonen van forumgebruikers?
Forumgebruikers die al langere tijd geen berichten meer geplaatst hebben worden na verloop van tijd geschoond (verwijderd). Daarvoor wordt de volgende methode toegepast:
3 Jaar na het plaatsen van het laatste bericht wordt een forumgebruiker op 'inactief' gezet. Het gebruikersaccount blijft dan nog wel bestaan, maar de gebruiker kan niet meer inloggen. Om weer geactiveerd te worden, dient de gebruiker een verzoek hiertoe in te dienen bij de forumbeheerder. Wie de forumbeheerder is, staat vermeld onder Statistieken.
5 Jaar na het plaatsen van het laatste bericht wordt een forumgebruiker echt geschoond (verwijderd). Dat geldt ook voor een gebruiker die nog nooit een bericht geplaatst heeft en zich meer dan 4 maanden geleden heeft aangemeld. Het gebruikersaccount incl. persoonlijke berichten en favorieten wordt fysiek verwijderd. De door de gebruiker geplaatste berichten blijven bestaan.

Hoe wijzig ik mijn emailadres?
Ga naar [Mijn voorkeuren]
Wijzig het emailadres en klik op [Voorkeuren aanpassen]
Het emailadres is nu gewijzigd

Hoe kan ik een afgesloten topic weer openen?
Je kunt je eigen topic wel afsluiten maar zelf niet meer openen. Stuur een Persoonlijk bericht (PB) naar een van de moderators (Engeltje/MAST) als je het topic weer open wilt hebben.

Update-geschiedenis:
18-2-15: Vraag toegevoegd 'Hoe kan ik een afgesloten topic weer openen'
18-2-15: Wie-is-wie toegevoegd
23-8-17: Bestuursleden aangepast

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen / FAQ - Veelgestelde vragen
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 183 [22 okt. 2015 11:00]
Gasten - 182 / Members - 1
  www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®