Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Raadsel CX500C?

 
Schrijver tomstwin
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 okt. 2002 21:04 | Aangepast door: Moderator 
Wie kan mij uit de droom helpen.
Zoals jullie in Linschoten hebben kunnen zien heb ik een CX500Custom,het rare is dat hij,echt bouwjaar 1986 is,op het motorblok GL500 staat,voorrem klauwen met 2 zuigers(Gl/silverwing),op de tank metalen emblemen(die met schroefjes aan de tank gemonteerd zijn),en als klap op de CX-pijl als framenr. GL5001007704.
Misschien ben ik nog een paar dingen vergeten,maar wie kan mij vertellen hoe dit zit.
Vr.Gr. Tom

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2002 21:59 
Volgens mij is de oplossing simpel: een vorige eigenaar heegt een GL blok in jouw CX gebouwd.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver tomstwin
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2002 23:11 
Nee Coen ,de nummers komen overeen met elkaar.
Hier had ik ook al aan gedacht.
Vr.Gr. Tom

Schrijver niekvdh
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 okt. 2002 16:27 
In de VS zijn GL's verkocht tot en met '86, maar daar had je ook fietsen bij zonder bekleding. Een GL zonder kuip ziet er wel wat custom-achtig uit: lange voorvork, hoog stuur. Zo te horen heb jij zoiets.

Niek

Schrijver EHO
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 okt. 2002 16:46 
Tom,
Mogelijk heb je al onder de rubriek "algemeen" gekeken, waar op 13 oktober door mij dezelfde vraag is gesteld, nu voor motor.framenr. GL5001007121.
Jan Mulder heeft hierop een deugdelijk antwoord gegeven, wat ik hier nog eens doorgeef met wat eigen toevoegingen.

"Het schijnt dat in 1986 uit Japan een partij van deze motoren op de Nederlandse markt is gebracht". De motor heeft de kenmerken die jij beschrijft, maar bovendien, wat jij niet vermeldt, staat er op de plastic zijkastjes alleen WING i.pv. CX00Custom.
Zoals je in mijn (EHO) verhaal kunt zien heb ik recentelijk bij de douane de kentekenregistratie gechecked en die blijkt te kloppen, ook het jaar.
Voor zover bekend kun je je voor de onderdelen voorziening op de GL500 en de late CX500C modellen richten.

Vroeten,
Erik

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Raadsel CX500C?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven