Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even voorstellen Roel Akkerman

 
Schrijver RoelAkkerman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 aug. 2017 13:18 
Beste CX rijders,
Ik heb me onlangs aangemeld bij de CXvClub om meer informatie te krijgen voor het repareren van mijn Honda CX500C. Ik vind het leuk om te sleutelen aan motoren. Deze Honda CX heb ik jaren geleden voor een paar honderd euro overgenomen van een kennis waar die in de stal stond. Voorwiel vast, motor liep niet, lekte koelwater en olie, rotte uitlaten en balanspot enz. Dus aan het opknappen geslagen. Naast deze motor rijdt ik nog op een Honda VT1100 Shadow, heb onlangs een Honda VT700 gekregen en door een college is mij een Yamaha Vmax 1200 uit 1985 aangepraat, deze wordt nu onderhanden genomen. In het dagelijks leven ben ik werkzaam op het MBO Automotive na jaren bij Fontys Automotive te hebben gewerkt. Ik wil mijn kennis en ervaring graag delen, en ook ervaringen ontvangen, omdat ik motoren leuk vind.
Met vriendelijke groet,
Roel Akkerman

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 aug. 2017 13:23 
welkom Roel
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 aug. 2017 14:07 | Aangepast door: Hansv 
Hoi Roel, Welkom hier.....

Wat betreft het uitwisselen van ervaringen zit je hier wel goed. Er is veel te vinden, alleen het zoeken is niet altijd even makkelijk....

Harmony,
Hans.
( die wel eens vind wat hij niet gezocht heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 9 aug. 2017 17:11 
Hee Roel,

Van harte welkom hier. Zo te lezen ben je aardig handig in het sleutelen en met behulp van de hier op het forum aanwezige kennis moet die CX ook in no time weer rijden. Veel plezier hier.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 aug. 2017 20:50 
Welkom Roel,

Ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een CX650 en een CX500 en ik kan je vertellen dat je hier genoeg mensen kan vinden die altijd bereid zijn te helpen.
Groet, Ozkan

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 aug. 2017 10:03 
Ja zeker, hier zijn velen die kunnen helpen.
En op you tube kan je ook veel terug vinden over de cx500.
Momenteel staat van wege vakantie tijd niet veel op marktplaats, maar mocht je onderdelen zoeken, mail gerust.
Ik mail altijd ene offerte terug.
Groetjes Marco becker Marcobecker@zonnet.nl
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen Roel Akkerman

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven