Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Kent één van jullie één van deze vier kentekens of deze motor?

 
Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 aug. 2017 17:09 | Aangepast door: Ozkan 
Zoals hierboven vermeldt, kent iemand een van deze vier kentekens? De motor die ik heb heeft geen papieren of kenteken meer en ik probeer te achterhalen waar hij vandaan komt. Het enige wat ik had was een gedeelte van de kentekenplaat. Ik had ZL-.9-1. en heb bij het RDW de honderd combinaties geprobeerd en uit die honderd waren er vier van CX500's. Dus nu wil ik weten of iemand deze kent, dan kan ik die afstrepen en hopelijk op die manier wellicht de eigenaar of een kennis daarvan traceren.

Kenteken
ZL-79-11
ZL-79-16
ZL-79-18
ZL-99-13
Het gaat dus om deze motor, wellicht komt de motor iemand bekend voor?

Groet, Ozkan

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 aug. 2017 17:46 
Dit soort volharding hou ik wel van: 'even' 100 combinaties checken. De motor op de foto zegt me helaas niet. Wel een algemene tip: de kentekenchecker van VWE leidt vaker tot een treffer dan die van de RDW. Bijvoorbeeld een geëxporteerde motor verdwijnt op een gegeven moment uit de RDW maar bestaat dan nog wel in VWE. Wellicht in nog meer situaties.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 aug. 2017 21:22 
JiMi

Dank je wel! Die VWE link heb ik veel meer aan. Daar staat bij een kenteken ook of een motor wel of niet gedemonteerd is, terwijl je bij het RDW de melding krijgt dat ze er geen gegevens over hebben. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het om één van deze kentekens gaat

ZL-79-10
ZL-79-12
ZL-79-13
ZL-79-15
ZL-79-16
ZL-99-18
Groet, Ozkan

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 aug. 2017 21:37 
Ben heeeel benieuwd of je vraag naar een antwoord leidt!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 aug. 2017 22:26 
De ZL-79-16 is nog steeds een geldig kenteken, dus dat zal hem niet zijn. Blijven nmm de volgende mogelijke kentekens over (allemaal met status 'Gedemonteerd'):
ZL-79-10
ZL-79-12
ZL-79-13
ZL-79-15
ZL-99-18
Deze kentekens geven geen hits in google. Volgende stap: zoeken naar kentekenplaten op afbeeldingen in de showroom?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 aug. 2017 22:28 
JiMi

Leuke zoektocht
Groet, Ozkan

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 aug. 2017 22:32 | Aangepast door: JiMi 
Inderdaad. Ik heb destijds van mijn eigen fiets ook geprobeerd om de vorige eigenaar te vinden. Maar dat is mij niet gelukt. Hopelijk heb jij meer geluk.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 aug. 2017 11:23 
beste Ozkan, ik heb even gekeken, en heb vrij veel kentekens in bezit.
Al dan niet gesloopt, of op mijn naam, en soms hou ik van derde bij wat ik ooit heb gedaan aan een motorfiets.
Helaas kom ik dit kenteken niet tegen in mijn bestanden.
Groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 13 aug. 2017 11:46 
Helaas. In de afgelopen 15 jaar deze motor - althans in deze kleurstelling - nooit tegen gekomen. Zelfs de kuip komt niet veel voor, met die vierkante koplamp. Heb die zelf in het rood gehad. Heb je nog informatie van de vorige eigenaar kunnen krijgen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 aug. 2017 12:07 
Heren, bedankt voor het meedenken

Helaas totaal geen informatie van de vorige eigenaar. Het enige wat ik weet is dat de fiets een aardige tijd in een schuur heeft gestaan, de eigenaar is overleden. Ik heb 'm gekocht van een handelaar, die er dus niets meer over wist dan dat. Ik heb 'm opgehaald in Drenthe, ik ga er van uit dat de eigenaar daar ergens in de buurt heeft gewoond.
Groet, Ozkan

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 14 sept. 2017 15:00 
Dankzij de tip van Erik en na een paar keer heen en weer schrijven met RDW weet ik nu wat het kenteken is van de motor
Het is ZL-99-13, dus één van de vier kentekens die ik had gevonden. RDW heeft de vorige eigenaar een brief gestuurd en die heeft nu 5 weken de tijd om te reageren of hij wel of niet het kenteken wil afstaan aan mij. Aangezien hij overleden is, verwacht ik geen antwoord van hem.

Dus nu even afwachten...

De kleurstelling van de motor was ook niet origineel, hij is in ieder geval één keer overgespoten. Ik heb de tank nu bijna helemaal blank en er zaten dat deuken in die geplamuurd waren. Hij was wel zwart, alle lagen die ik er af heb gekregen waren zwart.
Groet, Ozkan

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 14 sept. 2017 16:16 
toppie dat je nu het kenteken weet

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 14 sept. 2017 16:33 
chantal

Yes! Voor mijn gevoel weer een stukje van de puzzel gevonden Ik wil de motor opknappen, maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik 'm op mijn naam kan zetten.
Groet, Ozkan

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kent één van jullie één van deze vier kentekens of deze motor?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven