Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

'nieuwe' silverwing gekocht

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver coenox

Voorzitter 
#16 | Geplaatst: 18 mei 2018 10:12 | Aangepast door: coenox 
Volgens mij kan dat niet als het geld gewoon naar je Nederlandse bank wordt over gemaakt (misschien voor de zekerheid even je bank bellen), maar als de verkoper wil betalen via Western Union of Paypal zijn er mogelijkheden om de betaling terug te draaien.

Een bekende truc is om je auto of motor te laten vervoeren naar het buitenland nadat je geld hebt gehad. Vaak is de verkoper dan bereid om minimala de vraagprijs te betalen en een riant bedrag voor vervoer. Vervolgens wordt de betaling teruggedraaid op het moment dat het voertuig onderweg is. Dan heb je dus geen geld en geen motor meer.

Maar je schrijft dat deze persoon de motor wil komen halen. Dat lijkt dan toch een andere situatie. Desondanks zou ik goed opletten.

Zelf zou ik niet zo lang willen wachten tot de motor opgehaald wordt en er voor kiezen om hem aan iemand anders te verkopen. Moet met deze motor niet heel moeilijk zijn. Maar dat is een persoonlijke keuze.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 18 mei 2018 19:12 
Als het echt bank overschrijving is, dan kan het niet terug... maar zou eerder zeggen, betaal 50% nu, de rest cash...

Schrijver norby
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 19 mei 2018 21:57 
het klopt dat er vanuit het oostblok veel belangstelling is, ik zou evt wel akkoord gaan met banktransactie en evt bank vragen of dit zomaar teruggedraaid kan worden. dat geloof ik niet maar.
In duitsland worden ook veel cx en aan Litouwers, polen etc verkocht en tegen redelijke bedragen maar ja wat is redelijk, je krijgt een goede cx niet zo weer terug.
nb

Schrijver dyma99
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 23 mei 2018 01:07 
Motor is verkocht en inmiddels betaald.
In september verhuist hij naar Polen, tot die tijd blijft hij mooi binnen staan.
Heb de 650 C nog om te rijden.
Groetend, Sybe.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 'nieuwe' silverwing gekocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Martinhassing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven