Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Oltimerdag

 
Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2017 16:16 
Vandaag met Jaap de Visser naar de oltimerdag Woerden geweest . Was erg druk, en mooi weer .Er was een rode cx die was zwanger. Nog wat bekende van de club gezien .Ik vond het een prima dag.GrWim

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2017 16:46 
Goh.... Welke rode CX zou dat geweest zijn.....

Ik had al een paar keer eerder het Veteranen treffen bezocht, maar had nog nooit de tourrit, de 'Kaasrit' gereden. Dit keer speciaal daarvoor er naar toe geweest. Niet dat het een rit van wereld klasse is, zeker niet voor een motorfiets, maar toch weer een item wat ik op mijn lijstje kan toevoegen.

Harmony,
Hans.
( vond het wel errug druk )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2017 21:23 
ik was er ook en heb Hans gezien en een handje geschud en ook beusie met een bezoek vereerd
mooie dag

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 sept. 2017 11:34 
In mijn hometown Woerden! Ik heb me ooit (toen ik nog niet eens motor mocht rijden) druk gehouden met de organisatie. Tegenwoordig ben ik toeschouwer als het kan. Afgelopen zaterdag niet eens op het veld geweest, maar wel gaan kijken met zoonlief in de kinderwagen toen er vele brommers en motoren aankwamen.

Het viel me op dat er aardig wat Goldwings voorbij kwamen en heel, heeeeel veel brommertjes. Gelukkig ook een mooie CX-Turbo voor bij zien rijden.

Schrijver Ton
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 sept. 2017 19:27 
ik heb dekaasrit meegedaan maar dan op m,n helix,kan niet op alle 4 de motoren rijden helaas
Tonda

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 sept. 2017 21:52 
Voor al die mensen die zich afvragen wat dat nou eigenlijk is, een Kaasrit, heb ik een klein verslagje gemaakt waarin de huiveringwekkende avonturen die mij overkwamen op deze zo bijzondere dag uiteengezet worden. De gevaren, de woeste winden, torenhoge golven en bittere winterkou, tezamen met een onwerkelijke verkeersdrukte, ja dat alles .... was er niet.
Een rustig dagje, waarvan het verslag HIER te lezen is .....

Harmony,
Hans.
( puntje opgeschreven bij het lijstje )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Oltimerdag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven