Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

aangehouden

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 18 okt. 2017 16:57 | Aangepast door: beinhart 
vandaag voor de 3e keer in mijn hele ratbike-leven aangehouden hihi...

en ze hadden me nog nooit zien rijden, we hebben gezellig gekletst (ook over artikel 5, maar dat was in hun opzicht toch niet zozeer voor dit soort gevallen, maar meer voor de ernstige verkeershinder/gevaar) ook ontdekt dat mijn remlicht het niet deed van de fietsendrager, thuis stekker eruit en erin en hij doet het weer, zat niet goed erin dus.

Aangehouden met de rat.

aangehouden
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 18 okt. 2017 16:58 
na 4x geprobeerd met de foto (ik zal daar nooit aan wennen) nu maar gewoon de link erbij ;)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver GL5
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 okt. 2017 17:13 | Aangepast door: GL5 
Tja,

Zo te zien geen uitstekende delen.
Maar wettelijk gezien, moet er volgens mij wel een netje om

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 18 okt. 2017 20:27 | Aangepast door: MAST 
Werner, dat van de foto ligt niet aan jou maar heeft te maken met facebook en dit forum. Die 2 willen niet zomaar samen werken.
Ik zal proberen of ik het wel kan laten werken.
Marcel. (inmiddels is het aangepast. Met postimg.cc)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 18 okt. 2017 20:55 
MAST:
heeft te maken met facebook en dit forum. Die 2 willen niet zomaar samen werken.

ik heb vroeger op dezelfde manier hier probleemloos foto's gepost als ik de ''s'' na http wegliet.
of de foto eerst opende; afbeelding bekijken, dan had ik er geen problemen mee, nu wel vreemd...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2017 23:59 | Aangepast door: MAST 
Beinhart:
ik heb vroeger op dezelfde manier hier probleemloos foto's gepost als ik de ''s'' na http wegliet.
of de foto eerst opende; afbeelding bekijken, dan had ik er geen problemen mee, nu wel vreemd...

Klopt, zo ging dat toen en het is niet vreemd. De uitgang van een fotolink moet van onze forumsoftware .jpg zijn. Tegenwoordig laat fb de fotolinken niet eindigen op .jpg
En minibb (de software van ons forum) wil geen plaatjes laten zien die niet op .jpg eindigen.
Ik gebruik nu postimgs.org om de fotolink om te zetten naar een link die wel op .jpg eindigt.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 aangehouden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Wim van der Vlis ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven