Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Koppelingsraadel

 
Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2018 18:41 
Vanmiddag teruggekomen van een heerlijk lang motorweekend met vrienden in de Eifel. De CX heeft als een zonnetje gelopen. Alleen gebeurde er iets vreemds tijdens de laatste rit. Toen ik wilde opschakelen, bleek ineens de koppeling niet meer te werken; de hendel hing er als 'verlamd' bij. Bij het helemaal intrekken van de hendel kwam de koppeling heel iets vrij. Ik heb toen de stelschroef bij de hendel zeker een cm uitgedraaid. Daarna was alles weer als vanouds en heb ik er zonder problemen meer gereden. Snap er niets van. Bovenaan bij de hendel en onderaan bij de hefboom is er niets veranderd. Ook is de kabel nog 100% in tact. Er moet iets met de koppeling in het blok zijn gebeurd, maar wat?
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2018 19:13 
Een voering laag losgelaten?
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 16 mei 2018 20:05 
Centrale moer is los gekomen?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 mei 2018 10:00 
Dank voor jullie reactie. Ik ga hem een dezer dagen openmaken en houd jullie op de hoogte.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Koppelingsraadel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven