Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Weer eentje mee naar huis gelopen.....

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2018 23:15 
Je hebt van die dagen ... Vorige week zag ik ergens in een stil hoekje van het net een custom t.e.a.b., zo te zien op de foto tenminste compleet, 5 jaar stil gestaan (en wat zou dat?). 1986 (?) Geen biedingen na 3 dagen. Even voor naar Vechta te vertrekken dan er maar eens een bodje op gezet, na Vechta thuis nog steeds enige bieder.

En nu een dag na Vechta, is dat machien dus hier gearriveerd :

Custom Wing

Ziet er goed uit zo op de foto.

Eerste ronde thuis bekijken gaf als gebruikelijk weer verrassingen. Wat blijkt, het is een Japanse GL500 Custom Wing, in NL in 1986 op kenteken maar bouwjaar 1981. Leuk ! Compleet. Nieuwe achterband. Schade voor gehad zo te zien, z.g.a.n. spatbord en voorpootjes, heel goed. Verse remschijven maar type voor klauw met dubbele zuiger, vooruit, werkt ook. Motorblok zonder nummer (!?), vervangend exemplaar ? Er is in ieder geval geen beweging in te krijgen.

U ziet het, brinkcx is weer bezig. Had ik een Custom nodig dan? Niks te doen ? Nee, echt niet. Ik zit eigenlijk niet eens fijn op een Custom, liever een Z/A/B . Maar om 'm dan maar te laten staan ging me te ver. Zielig hoor, zo'n CX zonder aandacht op het net.

Als er iemand is die dringend een GL500 Custom Wing met werk wil hebben hoor ik 't wel, maar voorlopig is het de kandidaat om nu eindelijk eens dat reserve blok dat op de plank staat onder te hangen Eerst nog die andere CX optuigen, en die ligt nog in stukken.

Graag even geen aanbiedingen van leuke motoren of onderdelen, ik heb nu wel even genoeg

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2018 06:55 
Leuk veel suc 6

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2018 11:29 
Inderdaad veel succes Frans!! Je hebt weer meer te doen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2018 19:10 
Je hoeft je voorlopig niet te vervelen zo te zien!
Succes met het opknappen!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2018 23:31 
Ik zou toch uitkijken Frans... Nu zijn het nog eenzame, ondergewaardeerde CX-en die bij je verzeilt raken, en dat valt dan nog mee.
Maar wat als je 'rattenvanger van Zeddam' blijft spelen voor bijv. Suzuki's , Yamaha's of, ( de hemel beware ons ) Harley's ?

Succes er mee,
Fijn dat je eindelijke een CX hebt voor het blok......

Harmony,
Hans.
( wat mensen toch allemaal mee naar huis slepen...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 7 juni 2018 20:46 
Ha, herkenbaar. Leuk, veel plezier ermee!

Coen
(Die hoekjes op het internet probeert te vermijden)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Weer eentje mee naar huis gelopen.....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ Guus, bertus78 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven