Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Op zoek naar mijn eerste motor.

 
Schrijver CMO
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 okt. 2002 13:36 
Beste CX rijders,

Ik komt toevallig op jullie site terecht, erg leuk en ik zie via deze site dan ook een kans om er achter te komen of mijn eerste motor (oude liefde roest niet) nog ergens in NL (of daarbuiten) rondrijdt.
Het betreft een CX500 bouwjaar 1978 met als laastste cijfers op het framenummer 245. Ik heb hem in '92, bij een dealer in Gorinchem), ingeruild op een andere (en nog steeds huidige) motor. Mijn CX was toen net gereviseerd en overgespoten met special paint (parelmoer roodmetalic van Mercedes)
De motor was voorzien van alle denkbare opties zoals: Vetter Windjammer IV (incl. Vettersound), Krauser kofferrek (voorzien van topcsae incl. verlichting), cruise control, alarm, King & Queen buddy, Koni's, diverse extra meters zoals Econometer, accuspanning etc. etc. Ikzelf heb hem 4 jaar gehad en er 122.000 km mee gereden. Toen ik hem inruilde stond de (originele) teller op 148.000 km. Gezien zijn staat en totale revisie kon de volgend eigenaar er nog vele km's op verder toeren.
Ik betrap mezelf om elke CX die langsrijdt goed te bekijken: Is het de mijne geweest? Misschien weet een van jullie waar mij "Gullepumpe" is gebleven.

Groetend en succes met de site. CMO

Schrijver g3mmulder
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 okt. 2002 20:34 
Beste CMO.

Weet je nog het kenteken van de CX waarvan je eigenaar bent geweest?

Onder bepaalde voorwaarden is dit kenteken schriftelijk op te vragen bij het RDW te Veendam.

Gr. M.Mulder

Schrijver Frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 okt. 2002 21:34 
Hoi CMO,

Heb je wel eens bij de linkpagina onder CX-Register gekeken? Klein kansje dat -ie er tussen zit..

Schrijver CMO
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 okt. 2002 19:47 
Beste Frans en M. Mulder:

Kenteken was toendertijd ZH-85-35.
Met betrekking tot het opvragen bij de RDW: Na een aanvraag aan RDW vragen zij aan de huidige eigenaar gevraagd of hij zijn gegevens aan de aanvrager bekent wil makem. ervaring zegt dat velen niet willen. (Kan ik mij enigszins voorstellen) Maar ik zoek niet specifiek de eigenaar; Ik ben benieuwd of hij nog bestaat (met misschien een fotootje)

Gtoetend,

CMO

Schrijver g3mmulder
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 okt. 2002 20:52 
Beste CMO.

Uit "betrouwbare bron" blijkt deze motor, bouwjaar '78, nog steeds te leven! Kortom hij wordt waarschijnlijk nog dagelijks gebruikt.

Meer mag ik helaas niet verklappen!

Vr. groet,

Menno.

Schrijver CMO
Gast 
#6 | Geplaatst: 13 okt. 2002 08:45 
Beste Menno,

Many thanks voor dit berichtje!!
Laat je bron lekker betrouwbaar. Ik als motorliefhebber was alleen erg nieuwsgierig of de motor nog rondrijdt En dat doet hij(zij) dus. Alleen ben ik wel erg benieuwd hoeveel km's hij nu gelopen heeft? Volgens mij moet hij bij dagelijks gebruik (zeg 15.000 km per jaar gemiddeld) nu al een keer of 8 de aarde zijn rondgereden.
Prachtig!!
En mocht tie ooit als fotootje o.i.d. op de site komen dan hoor ik het graag. (hij kan qua uiterlijk natuurlijk veranderd zijn)

Groetend,

CMO

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Op zoek naar mijn eerste motor.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven