Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verschil mc mtc

 
Schrijver wasbeer
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 nov. 2002 20:04 | Aangepast door: Moderator 
verschil mc mtc

Schrijver wasbeer
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 nov. 2002 20:05 
wat is het verschil tussen een mc en mtc, is er nog altij deen verschil of is dat niet meer

bart

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2002 11:41 
Bart,

ik heb geen enkel idee waar je het over hebt. Heb je gedronken of geblowed? Of ben ke gewoon een beetje in de war?
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 dec. 2002 15:24 
Ik denk, maar weet niet zeker, dat een MC= motorclub een merkgebonden club is, en dat je bij een MTC= motor toer club met alle merken kunt rijden/inschrijven.

René

Schrijver wasbeer
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 dec. 2002 21:49 
ok voor hans, nee ik heb niet gedronlken of geblowd.
ik ben van plan een motor club op te richten. ik heb me laten vertellen dat er een verschil is tss MTC en Mc.
mtc is motor touring club, met touring centaal. mc is motor cluc, die uitzijn op vechtpartijen enz. dus wou ik het een vragen

bart

Schrijver frans
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 dec. 2002 23:45 
Wasbeer,

In dat geval ben ik benieuwd, want dan hoop ik niet dat wij een MC zijn..
In ieder geval wel interessant: hou ons op de hoogte wanneer jij, of iemand anders, hier het antwoord op weet!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 2 dec. 2002 08:10 
Wasbeer,
MC's zijn uit op vechtpartijen ? Lijkt me nogal een sterke uitspraak. Op de motorwinkel pagina staan heel veel MC's MTC's, maar ook MV's. Als al die MC's uit waren op vechtpartijen zou het een rare boel worden in Nederland. Misschien moet je volgend jaar met ons meegaan naar Vechta (zo heet dat, heeft niets met vechten te maken) en de gemoedelijke sfeer onder de CX-rijders (aller landen) proeven.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 4 dec. 2002 23:19 | Aangepast door: MAST 
Hallo, ik heb het nagevraagd bij het LOOT (www.loot.nl)(landelijk overleg orgaan toerclubs). Er is geen ander verschil. De een noemt zich Motor Club, de ander Motor Toer Club.
Er is ooit wel eens een ruzie geweest waarbij de ene club de naam MC opeisde.
Groeten, Marcelvan der Stap
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver wasbeer
Gast 
#9 | Geplaatst: 8 dec. 2002 13:50 
ik dank je voor jullie reacties, nu weet ik zeker dat er geen verschil is. ik wou het gewoon effe checken.
merci tout le monde
bart

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verschil mc mtc

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven