Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Onderkuip GL

 
Schrijver JWH
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 feb. 2003 23:58 
In de showroom zie ik een aantal silverwing's met de zgn 'onderkuip'. Van deze onder-kuip-stukken was ook op het bulletin-board van de Zweedse CX/GL-club al veel sprake.
Weet iemand hoe deze kuipdelen ooit ontstaan zijn en wie deze heeft gemaakt/verkocht?
Ik heb er afgelopen winter één beschadigd bij een stapvoets-schuiver op de be-ijsde weg, deze kan ik met polyester nog wel repareren, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het een zgn. Hondaline accessoire is geweest.
Weet iemand hier meer van?

B.v.d.
Jan Willem

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 feb. 2003 08:51 
Dag Jan Willem,

Het is zeker een Hondaline accesoire geweest.
Alleen weinig mensen hebben hem genomen indertijd.
Ik heb ergens een link gezien naar een folder waar deze lowers aangeboden werden.

René

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2003 10:43 

Schrijver JWH
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2003 12:34 
René,

Deze had ik nog nooit gezien, leuk!
Het is alleen niet dezelfde lower. Die van mij gaat aan 'door de uitlaatbocht heen' naar het radiatorhuis en aan de onderkant om de bocht heen naar het motorblok. Ik heb hem wel gezien op GL's die via bv. marktplaats te koop stonden, maar niemand weet waar deze uitvoering vandaan kwam.

Gr.
Jan Willem

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Onderkuip GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven