Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verhaal apart ....

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 april 2003 00:01 
Bij het opruimen van mijn garage vorig weekend kwam ik het complete rechterhandvat met de befaamde kill-schakelaar tegen van een motor die ik verleden jaar in Nl gekocht heb voor loop/sloop en die momenteel al in onderdelen hier en daar verdeeld is.
Mij was het eigenlijk te doen om de Vetterkuip die erop stond.
Eigenaar had een gebroken (?) distributieketting en de motor zelf heb ik niet geprobeerd, direct begonnen met slopen. Om een lang verhaal kort te maken; na onderzoek en demontage van de kill-schakelaar kwam ik tot de vaststelling dat er één draad afgebroken zat ... misschien de reden waarom de vorige eigenaar er plots problemen mee had ?

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 april 2003 15:26 
Hoi Terry,

..En inmiddels is de motor totaal gedemonteerd. Je zal het nooit meer te weten komen!

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 april 2003 15:41 
Ik kan alvast bij de mijne eens die bewuste draad lossolderen en kijken of het hetzelfde effect heeft ...

Schrijver MG-01-vs
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 april 2003 15:50 
dit is de doorverbindings draad als je in de versnelling nog kan starten
als iemand daar problemen mee heeft trek de stekkertjes van de schakelaar er af en verbind deze dan door [test voor stukkende schakelaar en of schakelaar van de versnelling nog goed is]doe dit met de achterwiel van de grond af dus op de bok

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 april 2003 17:03 
KILL SCHAKELAAR UITSLUITEN!!!

trek onder het zadel het zwart-witte draadje los!!(In het kabelgeleidertje zit de gele en rose naar de bobines en de zwart/witte van de kill-schakelaar).

Succes MCU

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verhaal apart ....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven