Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

kilometers????

 
Schrijver jeroens
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 april 2003 21:50 
Hoi allemaal,

Ik rij nu zo'n 10 jaar motor, en heb nu sinds een jaartje een honda cx 500 uit 1982. Deze heeft 65000 kilometer pas gelopen. Ik zeg echt met nadruk pas want als ik op de volgende webpagina lees is zelfs een cx met 4 ton op de teller geen uitzondering!! En ik vond mn oude goldwing 1000 met zn ton al veel. http://www.student.kun.nl/wouter.timmer/Motoren/pagina_rijdersverslag_ HondaCX.htm
Verder prima site/motor en succes!

Schrijver Floris63
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 april 2003 22:42 
Nog meer kilometervreters:

www.micapeak.com/reg/view/CX500

groet,
Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver jeroens
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 april 2003 19:38 | Aangepast door: jeroens 
hoi floris,....

De link werkt niet, maar ik wil het best geloven.....Ik vind het een perfecte motor...Ik heb al veel motoren gehad(gs750, ooit een rammelbak gehad???,cb550 waar ik spijt van heb dat ik hem heb weggedaan, kawa gpz750r die veel te snel was naar mn zin,een cbx 550 die wel erg klein was voor mijn lengte(1.85), een gl 1000 die niet meer in mn schuur paste en nu dan een cx 500 die gewoon altijd loopt. ) De cx vind ik tot nu toe na de cb 550 de beste motor die ik ooit heb gehad. Zelfs een paar weken terug net na de winterstalling( 6maandjes) starten en lopen maar...meteen na een keertje het knopje te hebben aangeraakt!!!( hoezo startprobs???) Verder denk ik dat ik deze bike mooi eens een tijdje hou, en er eens flink wat km's mee ga rijden wat makkelijk moet lukken..Het enigste minpuntje vind ik de zijwindgevoeligheid, maar dat zal wel komen omdat mn gl1000 wel errug zwaar was en er dus geen last van had...

groetjes jeroen

Schrijver Floris63
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 april 2003 00:18 
Ha Jeroen, leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Als jouw cx zo goed is moet je 'm vooral houden. Er gaan geruchten dat het een klassieker wordt (is?). Dat je geen startproblemen hebt is absoluut bijzonder.

Tweede poging voor de kilometervreters:

www.micapeak.com
en dan naar
registries/cx500
(sort by mileage)

groet,
Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 kilometers????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven