Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

verzekeren

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 april 2003 09:30 
kijk voor uw verzekeringen op www.bfa-ede.nl

Schrijver niekvdh
Gast 
#2 | Geplaatst: 26 april 2003 01:07 
Coen en Frans, kunnen we verschoond blijven van dit soort sluikreclame? Wat mij betreft is dit pure forumvervuiling.

Dank

Niek

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 april 2003 10:14 
Hoi Niek,

Ik heb enkele verzekeringstussenpersonen uitgenodigd om deel te nemen aan deze discussie. Ik merk dat er veel onduidelijkheden bij de leden heerst over de te betalen premies, ik dacht dat op deze manier men meteen vragen bij de juiste figuur kan stellen.
Mochten er vragen zijn dan zou ik er zeker gebruik van maken.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 april 2003 17:00 
Daar ik mijn motor binnenkort wil verzekeren, vindt ik dit zeker interesante materie. voorlopig lijkt een verzekering voor motoren van 20 jr. en ouder het meest aantrekkelijk.

gr. Roelof
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver The Red Baron
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 april 2003 13:22 
Ik mag mijn nieuwe aanwinst (GL650, 1983) binnenkort ook weer in de verzekering hebben. Maar er moet tot die tijd nog flink gesleuteld worden. Dus hou me op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Groet, Nico

Schrijver niekvdh
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 april 2003 13:52 | Aangepast door: niekvdh 
Er is natuurlijk niets op tegen om inhoudelijk informatie uit te wisselen, maar deze vermelding heeft niets inhoudelijks. Dit is gewoon een banner. Misschien zou zo'n man kunnen vertellen wat de manier is voor jonge motorrijders om toch niet te veel premie te betalen, of weet hij verzekeringen die je in de winter kunt schorsen, of kan hij uitleggen welke risico's ze niet verzekeren. Want je weet, je kunt alles verzekeren, tenzij er een risico aan vast zit... En van onze kant kunnen wij onze ervaringen met verzekeraars en verzekeringsvormen online zetten. Dan heeft zo'n thread als deze zin. Alleen een vermelding van een url op een forum dat niet bedoeld is voor commerciële uitingen, blijf ik hinderlijke sluikreclame vinden. Kortom, als een verzekeringsagent zich hier wil uiten, laat hem dan ook iets vertellen! Ik merk aan de andere reacties dat men daar ook behoefte aan heeft. Dus, anonieme verzekeraar, vertel eens hoe wij onze geliefde bezigheid goed en betaalbaar kunnen verzekeren...

Niek

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 april 2003 20:34 
Hallo,
Als er toch iets over verzekeren moet of een maatschappij voelt zich geroepen om zich hier te melden dan vind ik dat er minimaal een groepskorting moet gelden voor de club.Dan heeft het misschien zin maar met de premies die de meeste van ons betalen denk ik dat het allemaal weinig zin heeft.
Ron

Schrijver Switzar
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 april 2003 20:35 
vergeten in te loggen
Ron

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 mei 2003 20:41 
Heb ondertussen een oldtimerverzekering bij Unigarant afgesloten.

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 verzekeren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven