Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Prima bijeenkomst in Bunnik

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver niekvdh
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2003 19:43 
Vandaag een paar uur in Bunnik geweest. Leuk was dat! Weer een paar gezichten bij forumgebruikers gevonden, en natuurlijk veel over de techniek van onze motoren staan kletsen. Volgens mij zijn wij actief bezig om daar klassiekers van te maken (hoewel mijn Wing nog steeds primair een gebruiksfiets is). Pat, Coen, Frans, bedankt voor de gastvrijheid, en tot het volgende evenement.

Niek

Schrijver Switzar
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2003 21:04 
Ik heb het samen met mijn zoon Jeffrey goed naar mijn zin gehad en vond het een leuke gelegenheid om eens wat gezichten te zien.
Pat, Coen en Frans ook namens mij bedankt en graag tot een volgend evenement, wellicht Vechta.
Ron

Schrijver MG-01-VS
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2003 21:33 
Nou uit Wieringerwerf ook een klein berichtje ,wacht al op de volgende samen zijn er is veel gepraat en gelachen
Volgende keer neem ik mijn witte jas mee en de instumenten om wat hand en spandiensten te doen voor de hart van de CX-en Coen Frans Pat en verderen leden denk daar maar eens over
Groeten Jan MG-01-VS

Schrijver petophetnet
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2003 22:30 
Het was echt heel erg leuk ook de opkomst was perfect.
Wat mij betreft doen we dit nog een keer en wil ik wel weer m'n plekkie beschikbaar stellen.

Schrijver EHO
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2003 22:31 
Ben vanochtend voor het eerst eens komen kijken bij een club evenement. Loctie is perfect, lekker centraal en een leuk ritje vanuit Hazerswou..
Hoewel ik geen onderdelen vond ( k'heb ze ook niet al te hard nodig), vond ik het gezellig en gastvrij.
Bedankt Patrick, Frans en Coen.
Ik denk dat een volgende beurs nog drukker wordt, ook met onderdelen.
Als ik even kan ben ik ook van de partij.
Groeten, Erik

Schrijver macleesh
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 mei 2003 22:34 
Gezien de foto's een prima bijeenkomst. Jammer genoeg kon ik niet komen (keukenverbouwing en familiebezoek). Mijn CX 500 E heeft sinds de toertocht van september vorig jaar het asfalt niet meer gezien. Schande! Toch is er hoop, want mijn fantastische Schurgers-kuip is heel mooi gespoten, dus klaar voor montage en dan nog even nieuwe dempers, een nieuwe achterband, accu opladen en ..... rijden maar, waarschijnlijk als eerste "echte" rit naar Vechta!. Groetjes. Henk

Schrijver niekvdh
Gast 
#7 | Geplaatst: 4 mei 2003 23:40 
Jan, heb je die bout van dat oliefilter nog losgekregen?

Niek

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 mei 2003 00:12 
Coen/Frans/Patrick: bedankt.

Volgend jaar weer?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 mei 2003 11:26 
Hallo,

Ik was een beetje laat (16:45) maar was toch gezellig. Metteen de eerste serieuze test na 6 maanden sleutelen aan m'n CX. Hij heeft het goed doorstaan (en ik zelf ook) moet alleen balhoofdlagers nastellen. Patrick/Frans/Coen bedankt!

gr. Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 5 mei 2003 14:35 | Aangepast door: coenox 
Roelof was inderdaad de laatste. Vlak daarvoor hadden we nog Alain (?) die uit Brussel was komen rijden ! De uitlaten op zijn Custom waren van roestvrijstaal en zelfgemaakt. Erg mooi !

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en vond het leuk om lekker in de zon bij te praten. Weer veel leuke mensen ontmoet, dingen geleerd en zelfs nog wat verkocht. Jammer dat er niet meer aanbieders waren. Volgende keer beter. We gaan gauw aan de slag met Vechta en ons eigen weekend in Boekel (5,6 en 7 september).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jeannot
Gast 
#11 | Geplaatst: 5 mei 2003 23:06 
4 mei CX onderdelenbeurs een perfecte dag.

Zonnetje aan de hemel.
De koffie smaakte goed.
Een goed passend CX T-shirt.
Gezellige mensen om een praatje te maken.
Goede foto beelden.
Top.

Groetjes Jeannot.

Schrijver Anoniem
Gast 
#12 | Geplaatst: 5 mei 2003 23:28 
Wat stom dat ik deze datum heb vergeten te noteren.Ik was er natuurlijk graag bij geweest,weer even met iedereen bijkletsen en wat doorzagen over die onderdelen.
Volgende keer ben ik er weer bij, en Coen , leuk shirt heb ik.
Gauw tot ziens, ik mail nog over 5,6,7 september, daar hebik weer wat nieuwe dingen over. Houdoe. Theo.

Schrijver frans
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 mei 2003 09:02 
Hee Theo,

Wij mistten je al!

Frans

Schrijver Jan
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 6 mei 2003 19:39 
Het was een geslaagde beursje in Bunnik. Aardige mensen gesproken en hun motoren bewonderd. Zo was er Henk. Hij had sinds dertig jaar geen motor meer gereden omdat hij de schrik te pakken had gekregen toen hij een bocht niet haalde met een Triumpf, en dus onderuit ging, maar de CX heeft hem over de streep getrokken. Het is een grijze CX500C met maar één remschijf voor. De kenners onder ons zullen ongetwijfeld weten wanneer die van de band is gerold.
Coen heeft zijn rode CX 500 tank verkocht. Een beetje heiligschennis is het wel, want de tank wordt omgebouwd, er wordt in gezaagd!, om deel te gaan uitmaken van een caferacer. Deze koper mag dat: hij rijdt sinds 1986 op een CX650E, en heeft daar sindsdien al 230.000 kilometer mee gereden. Geweldig.
Mark vond bij Coen twee zijkapjes voor zijn CX500. Hij was er ooit onderweg een verloren, en dat is jammer. Ook voor hem een geslaagde beurs.
En wat vind je van die mooie rode CX650E. Zijn pas nieuwe eigenaar had er nog maar iets meer dan 300 kilometer op gereden. En nu al de CV-V club gevonden. Van hem vernam ik dat je het best met een gele lamp kunt rijden en grootlicht, dan val je het beste op. Dus op naar de Renault-garage.
Kun je je voorstellen dat iemand iets kan doen met het roestige frame op een van de foto’s? Wel dus, iemand ging naar huis met de zijstandaard die hij op het moment dat de foto genomen werd al vakkundig gedemonteerd had. Op de beurs ontdekte hij dat de standaard op zijn eigen motor niet origineel was. Hij stond altijd al zo eng schuin, net alsof hij elk moment kon omvallen. Eerst wat werk, maar straks staat zijn motor weer veilig op de zijstandaard.
Er liepen een aantal experts rond. Een ervan was Jan uit Wieringenwerf. Hij had een hele uitleg over de carburateur, vijf man stonden om hem heen. Hij zou volgende keer zijn witte jas meenemen.
Ikzelf zocht een rechterspiegel voor mijn CX500C, en weer niet gevonden. Het zal me een keer lukken. Een mooi clubshirt was wel mijn deel, en een geslaagde bijeenkomst dus.
Op de Cx-meeting in september weer een onderdelenbeurs Theo?

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 mei 2003 22:29 
Leuk verslag Jan!

Eén discussiepuntje.
Heb je weleems iemand achter je gezien met groot licht? Kon je bepalen waar hij reed en hoe hard? Nee, met groot licht kun je niet bepalen hoever of hoe dichtbij iemand rijd, laat staan hoe hard iemand rijd. Dus voor je eigen veiligheid: maak je zichtbaar met normaal licht, en verblind niet je voorganger met groot licht, zodat hij niet kan bepalen waar jij bent...

René

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Prima bijeenkomst in Bunnik

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven