Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Prima bijeenkomst in Bunnik

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 7 mei 2003 13:54 
Dag allemaal.

Terugkomende op het verslag van Jan: Ik vind het leuk om die foto te zien van het kale frame, en inderdaad, ik had daarvoor al de zijstandaard gedemonteerd. Deze heb ik inmiddels schoongemaakt, gelakt en gemonteerd. Ik ben er reuze blij mee! Mijn omvalangst is nu helemaal verdwenen. Ook, Jan, heb ik de binnenkant van mijn spatborden ontroest, veel was het niet gelukkig, en helemaal in de tectyl gespoten. Nu ik dit schrijf liget het voorspatbord dat ik hiervoor maar even heb gedemonteerd in de zon te drogen.
Ik vond het in Bunnik TOP. Ik moest helaas weer snel weg want ik ging met mijn dochter op de CB1 en schoonzoon op de Diversion lekker touren.
Tot Ziens,
Sjaak

Schrijver Jan
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 7 mei 2003 18:49 
Hallo René,

Ik was zelf niet van plan om met groot licht te gaan rijden. Geel licht is de overweging waard. Zo zie je waar zo'n terloopse opmerking goed voor is.
Rijd je trouwens weer motor, en is je motor gerepareerd?

Jan

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 8 mei 2003 01:48 
Hallo Jan,
Mijn motor is 30 juni 1982 op kenteken gekomen, dus zij wordt nu eindelijk volwassen en over 4 jaar is het een bejaard geitje.

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Prima bijeenkomst in Bunnik

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven