Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

ZIJSPANRIJDER GEZOCHT VOOR AANKOOP

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 juni 2010 12:11 
HALLO JIJ ZIJSPANRIJDER !!!

Wil jij met mij morgen/ zondag mee als hulp, ik kan 1 kleintje kopen honda 450 cc haha, gisteren net een dure leoluxbank zo goed als verkocht, tja zit je net naar aanhangertjes te kijken voor de hond, kwil naar st.jansklooster met Bo en vaker weg kunnen en dan ineens dat mooie zijspan ding op mijn scherm EN GELIJK een dame die belt om de bank, niets is toeval. Liever leven en maar kringloop bankje kopen dan thuis zitten en niet leven .

Hij staat in enschede en heb hulp nodig of die wel goed, recht etc. is.

Om ca. 13.30 u. vertrekken we dan vanaf apeldoorn ik betaal uiteraard je benzine, of we gaan met mijn autootje of gewone motoren heb ik nog dus.

Bel graag als je kunt en wilt en echt verstand er van hebt.

Lieve groetjes mai 06.11124503
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 26 juni 2010 13:26 
is het dat TOPzijspan van markplaats?
zo ja, leuk ding zo om te zien.
ik ben benieuwd of je zijspanrijden iets vindt. het is iig heel anders rijden, maar misschien ben je wel een natuurtalent.
zelf begin ik mijn eigen zijspan steeds beter te begrijpen.
succes ermee, we horen wel weer meer van je.
theoj

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 juni 2010 18:28 
Hallo Theo,

Ennnn woon jij niet in deze buurt en mag ik je eventueel even lenen van je wederhelt of anders zij gezellig meerijden, ik wilde gtraag kijken met een zijspanrijder omdat die eigenaar hem pas 50 dgn op naam heeft.

Woensdag ga ik met hond Bo proberen dus voordien zou ik zo graag wijs advies en inzicht meehebben.

Hij is erg leuk he , ik vind hem helemaal te gek, ben kats verliefd op dat ding, jij reageerde tenminste heel positief, ook enkelen: dat is moeilijk rijden, dat is niets in de bocht, dat zuipt meer, dat...dit en dat...., ik komlete denk nacht... maaaaar alles wat je wilt dat kun je leren toch .

Dank je voor in ieder geval je leuke reactie, vriendelijke groetjes Marja

Welke man wil even mee, dan kan ik die verkoper vanavond nog bellen of morgen tegen 11 uur.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 juni 2010 19:33 
En waar staat dat zijspan dan?
En waar woon jij ?
Heb afgelopen september mijn Ural met zijspan verkocht en had daarvoor een BMW met derde wiel

Mail anders effe tono_vader2hotmail.com
zet ipv de 2 een a
Als ik mee mag van mijn vrouw (dan moet zei vaker met de honden lopen) dan doe ik het graag.
Bellen kan ik pas na 22:00 uur

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 juni 2010 19:54 
Nou, hier nog een zijspanrijder die je van dienst zou kunnen zijn. Als je nog nooit zijspan gereden hebt is het niet handig on zo'n eind, Enschede-Apeldoorn, meteen zelf te gaan rijden. Mijn eerste rit was vzn Ede naar Nijkerk. normaal niet zo heel veel maar met een span ineens heel erg ver!! Gelukkig was de snelweg recht!! Helaas is het de komende week nog erg druk en ben ik niet in de gelegenheid om met je mee te gaan.

Wel lijkt het mij leuk om eens met meerdere spanrijders een middagje met elkaar wat rijvaardigheden uit te wisselen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juni 2010 20:39 
Hoi Voorbijganger,

Ben je hier bekend, ook daarmee pas ik uiteraard wel op dus, heb graag iemand mee die met naam en ook zelf bekend is bij de andere clubleden, tja nadeel van vrouw zijn, ach jongste zoon komt morgenavond langs heeft rode baret dus ....hihihihi grapje. Maar dus wonend in apeldoorn en zijspan in enschede, mail liever niet via mjn hotmail en /of server. sorry mvgr. Marja

EN HALLO ERIK,

Morgen alleen kijken in Enschede met iemand die er verstand van heeft mbt het frame dat hij niet scheel is oid en woensdag ga ik met de hond kijken/in zijspan proberen, dan is die man in Bornerbroek bij almelo op zijn werk en ook dan neem ik hem niet mee, maar kan dan zeggen van ja of nee, ik had morgen of zo graag iemand die er kijk op heeft mee, ze kunnen mij van alle schele dingen verkopen toch... weet ik veel..... met zijspannen.

Bedankt en tot ziens...groetjes Marja
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 juni 2010 20:57 
Ik ben hiet idd bekend was bij het huwelijk van Coen en lieke toen ik nog CX reed.
Werner heeft een kuip van me gekocht en Marco heeft me diverse malen voorzien van onderdelen

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 26 juni 2010 21:01 | Aangepast door: voorbijganger 
Al je klikt op forum lid zie je nog meer van mij en een pb kun je ook sturen

En dit is mijn Hyves: http://r100rt.hyves.nl/

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 juni 2010 15:06 
Is hier ene jaap (bono) ook lid, die smste of ik morgen kon, ik hoor niets terug en die man van de zijspan mailt net dat hij hem toch maar niet verkoopt, wat gedesillusioneerd is deze oma ineens, 2 dagen en nachten helemaal happy, maja een andere optie kiezen voor bo (25 kg) in mee te nemen, hoog dicht aanhangertje met doorkijk haha caravannetje, en geen uitlaatgassen in haar lichaam, wie weet, en dat dus achter mijn cx aan kunnen haken, zo kan ik ook naar het treffen in aug. en Dre krijgt gelijk hier in de cx 500 custom een paar spakenwielen in doen en mijne is ook heel mooi, maar toch nu nog baal ik als een stekker, wat een wispelturige verkoper jaja wel aardig zeker weten hijis een man van 67 jr. uit enschede heeft hem nu 50 dgn op zijn naam, dus verkopen, dan weer niet.. dit kan wel maar toch...voelt vreemd..., ik houd rdw in de gaten en zie wel of die wordt overgeschreven eerdaags/weeks of er iemand mailde met hoger bod doordat ik zo stom was hier een oproep te plaatsen, slapende honden wakker maken he .

okidoki groet en thx voor de reacties en belletjes.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#10 | Geplaatst: 27 juni 2010 19:09 | Aangepast door: voorbijganger 
Hoi Mai,

ik zou me niet druk maken over wat die Hannes daar in Enschede doet je hebt er niks meer aan. En betreft die slapende honden als je je kwetsbaar opstelt zijn er altijd pipoos die daar (mis)(ge)bruik van maken.
Maar ik ben evenzogoed in Twente geweest en heb de omgeving aldaar verkend.
Ik stuur je nog wel een linkie als de foto's online staan.
Toevallig stond er op de UDCN club ook een verse zijspan rijder. Die advies nodig heeft en die woont 12 km verderop. Daar heb ik ook een reactie van gehad.

Succes met de aankoop van een span enne als het kan ben ik je graag van dienst om een span te checken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 2 juli 2010 22:24 
Heey Marja,

Misschien is deze wat:
http://link.marktplaats.nl/358651183

of deze:
http://link.marktplaats.nl/342662569

of deze:
http://link.marktplaats.nl/339647520

Succes met zoeken!!

Groet Erik. ( Die zijn eigen span nog steeds niet zat is!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 3 juli 2010 00:36 
jaa Erik die suzuki vond ik wel mooi, maar dan lig ik eruit hier bij de club en kan niet met dat ding in sjk komen, dus jouw zelfde in knalblauw gaan we zondag kijken etten eur en ik en deze mooie is weer de hele andere kant uit.

Dank je groetjes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 juli 2010 09:48 
Ah, dus die blauwe SilverWing is nog niet verkocht? Ik meende dat ik hem niet meer op Marktplaats tegen was gekomen... Let er wel op dat er een frame rondom de motor moet zitten en niet een beugel naar de voorste ogen onder het motorblok gaat. maak maar flink wat foto's van de ophanging van de bak, dan mag je die wel mailen en dan kijk ik wel of het goed zit.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ZIJSPANRIJDER GEZOCHT VOOR AANKOOP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven