Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /   
 

mijn cx500 verbouwing tot scrambler

 
Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 okt. 2015 00:19 

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 okt. 2015 00:36 

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 okt. 2015 00:37 
Ondertussen al hoop gedaan als in mijn eerdere post maar nu onder kopje projecten. Toch echt op de goede plaats . Heb heel veel foto's. Dus verzoeken mogen haha

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 19 okt. 2015 09:16 | Aangepast door: MAST 
Prachtige foto's!
Echter een vriendelijk doch dringend verzoek: lees nog een keer HOE je de foto's op de juiste manier moet plaatsen. (Zie "veel gestelde vragen")
Zoals je het nu doet, zijn ze enorm groot en verstoren ze de kaders van de website. Ons forum zit helaas zo in elkaar. Voor veel mensen duurt het ook langer om de pagina's te laden.
Als je bij photobucket de "direct link" kopieert, en die in het tekstbalkje plakt dat je te zien krijgt, komt het goed.
Marcel. (Ik heb ze nu aangepast voor je)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 nov. 2015 13:02 
En hoe vordert het? Ziet er alleszins goed uit!

Heb een vraagje over de linkpijpen. Hoe heb je die dempers naar boven gericht? Zelf uitlaatstuk gekocht en zelf gebogen? Of zo gekocht? Ziet er echt goed uit in ieder geval.

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 nov. 2015 19:22 
Heb buis lasstukken gebruikt en die afgezaagd tor hoeveel graden in het wou . Bestaat de hele uitlaat uit heel makkelijk en goed te lassen

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 nov. 2015 19:24 
Verder schiet het mooi op . Morgen ignitech inbouwen en dan alle electra netjes maken . Dan wat kleine dingen installeren als tankdop beugel . Magneet in bout zetten voor snelheid sensor. En nog meer maar in grote lijnen schiet het mooi op

Schrijver Marco
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 nov. 2015 22:50 | Aangepast door: Marco 
leuk om te zien de scrambler, hoe loopt jou blok op de powerfilters, zijn de sproeiers nog aangepast?

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 nov. 2015 23:49 
Ja blok loopt mooi met iets grotere sproeiers . Had met standaard sproeiers last van erg inhouden en na paar tellen zo'n mooie luide knal. En moeilijk oppakken . Gelijk verholpen met andere sproeiers .

Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /
 mijn cx500 verbouwing tot scrambler

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven