Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken | Gebruikers | 
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /

CX500 - Opknappen en verbouwen

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3  
Schrijver Tom
Forum Lid

#31 | Geplaatst: 16 maart 2018 20:57 
Erik, bedankt voor je reactie. Bedoel je de gaten achterop de 'bochten'? Dan kan ik daarop letten....

Schrijver erikcx
Forum Lid

#32 | Geplaatst: 16 maart 2018 21:09 | Aangepast door: erikcx 
Alle delen die van plaatwerk zijn gemaakt, zoals de plek waar de voetsteunen zitten, zijn hol en hebben aan de bovenkant een gaatje tegen de buis aan, waar water in kan, en aan de onderkant is een gaatje waar het water uit kan.

Deze zitten ook ik de steunen voor de uitlaat/passagiers voetsteunen, maar die zijn er bij jou al af. Ook de "balhoofdsteun" onder de hoofdbuis en de brede stukken waar de schokdempers aan de bovenkant vast zitten hebben dit soort gaatjes.

Door de (dikke) poedercoating kunnen die dicht komen te zitten, dan roest de boel van binnenuit weg.

Het slechtste afwaterpunt zit ik de steunen voor de uitlaat/passagiers voetsteun, vandaar dat die zo snel weg roesten.

Groet Erik

Schrijver Tom
Forum Lid

#33 | Geplaatst: 16 maart 2018 21:16 | Aangepast door: Tom 
Check, ga ik op letten als ie terug komt. Steunen waren idd helemaal verroest dus vervangen voor een recht stuk buis. Bedankt!

Schrijver Tom
Forum Lid

#34 | Geplaatst: 8 mei 2018 22:25 
Weer een kleine update.
Vorige week een doosje van CMSNL binnen gekregen, lekker frisse boutjes
Onderdelen1

Even lekker wat knutselen in de zon (auw... dat gereedschap wordt HEEEEEET!!! :P
Balhoofd1

Nu mijn nieuwe standaard binnen is, die er ook maar meteen onder gezet.
Middenbok2

Hopelijk de komende week nog tijd om m'n voorvork opnieuw in elkaar te zetten, hiervoor hoef ik alleen nog de buitenpoten te polijsten om vervolgens alles weer in elkaar te knutselen. Nieuwe olie, nieuwe binnenpoten, nieuwe seals en setje progressieve Hagon veren zijn al binnen, alleen nog maar knutselwerk...

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten / CX500 - Opknappen en verbouwen
Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 283 [20 feb. 2018 18:16]
Gasten - 283 / Members - 0
  www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®