Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Te koop: NIEUWE aftapdopjes radiateur alle typen CX en GL tegen een vriendelijke prijs

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 7 feb. 2015 19:48 | Aangepast door: Bertbig 
@Joram en anderen; Dank voor de support.

Ik houd mijn motors graag zo origineel mogelijk, en vind het leuk dat de CX'en kunnen blijven rijden. Een CX is voor mij een icoon uit mijn jeugd. Ik ben geen twintig meer en heb het inmiddels niet meer zo op gillende viercylinders die honderden pk's uit een piepklein motorblokje persen. Daarom heb ik de dopjes laten maken. Dat is best wel een risico, want misschien blijf ik met enige tientallen dopjes zitten die ik al heb betaald. Die gok heb ik zelf genomen.

En natuurlijk zijn er ook mensen die dat minder belangrijk vinden. Die gewoon 'ergens' op willen rijden. En ook dat is goed. Ook als je er dan een bougie in draait. Wij leven gelukkig nog in een land waarin we dat allemaal zelf mogen weten.

Als dat ooit nodig is kan ik ook andere onderdelen laten maken die niet meer te krijgen zijn. Maar vanwege de minimum productieaantallen moet ik er dan wel gevoel bij hebben dat de investering niet bij mij in de schuur blijft liggen.

Bert (Die het leuk vindt als de CX'en blijven rijden)
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 8 feb. 2015 16:08 
Bedankt Bert, mooi initiatief, mooie dopjes en snelle levering.

Gr. Sieds

Bert Big is een pseudoniem van M.B. te Biddinghuizen ?? dan zou het Marco Big moeten zijn
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 9 feb. 2015 14:35 
Weet ik niet, maar ik heb nu ook reeds 10 dopjes binnen gekregen, en het is goed spul. Ik ben er wel degelijk blij mee.
Weet je wel wat die dopjes bij cmsnl moeten kosten voordatje ze in huis hebt???
Ik heb er gelijk 10 gekocht. en het is zeker de moeite waard om er 1jte op voorraad te hebben. Wat ze gaan stuk vroeg of laat.

Groetjes marco.

Nee, mijn naam is haassss.........
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver van Bree
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 5 maart 2015 09:41 
Bertbig
Hallo,
heb je nog van die dopjes? Ik had er graag 2 besteld. Kun je me je bankgegevens doormailen met vermelding van de kosten?
Bedankt op voorhand,

HvB

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 5 maart 2015 13:03 
Hoi Henri,

Ik heb je gemaild.

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Ton
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 7 maart 2015 16:42 
mail mij ook maar voor 2 dopjes op te sturen,groet Ton.
Tonda

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 7 maart 2015 22:03 
Hoi Ton,

Ik heb je een pb gestuurd.

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 15 maart 2015 18:55 
@van Bree en @Ton, hebben jullie mail/pb ontvangen?
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 7 april 2015 21:37 
Grappig. Ja ik heb er drie naar Australië gestuurd Overigens leuke site met info...

cx500info.com/aftermarket-nylon-radiator-drain-plug
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 9 april 2015 23:23 | Aangepast door: Hansv 
Internationaal CX gebeuren.......
Waarin een klein land groot kan zijn.... radiatordopjes......

Wat is het vervolg? Ringetjes? of misschien wel een cockpit ruitje ?

Ga zo door !

Harmony,
Hans.
( die best wat nieuws wil op z'n Rode Rakker..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 9 april 2015 23:44 | Aangepast door: Bertbig 
thanks Hans. Ik heb er nu 51 verkocht. Bij 100 zijn ze op. Als het hard genoeg loopt maak ik weer 100 nieuwe... Maar de vraag houdt een keer op...

Maar als er echt zaken zijn die niet meer te vinden zijn zal ik me inzetten om een oplossing te vinden.

Bert (die altijd zegt; kan niet bestaat niet)
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 12 aug. 2015 10:24 
Dames en heren,

Ik heb er nog een stuk of 20. Iemand nog interesse?

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 28 juli 2016 12:38 
Inmiddels weer een jaartje verder dus mijn berichtje maar een keer omhoog... Inmiddels zijn er wereldwijd 148 verkocht. De dopjes gaan de hele wereld over
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Sjoerd van den Biggelaar
Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 23 sept. 2017 19:10 
Hallo! Heb je nog van deze dopjes? Ik wilde vandaag m'n radiateurcover verwijderen, en kreeg daar gratis de kop van de aftapplug bij, zonder hem aangeraakt te hebben.

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 23 sept. 2017 21:46 
Hoi Sjoerd,

Zat vandaag op der steiger op het huis te schilderen dus van de mails en het forum kwam niet veel. Ja hoor ik heb die dopjes nog genoeg. Ze gaan de hele wereld over en ik heb er nu ruim 200 verkocht wereldwijd. Als ze op zijn, worden z\e weer bijgemaakt. Ze kosten voor leden hier 3,75 per stuk en twee euro verzenden. Tot drie stuks betaal je maar één keer verzendkosten.

Hoeveel wil je er? Ik zag ook nog een pb, daar kijk ik zo gelijk even naar...

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop: NIEUWE aftapdopjes radiateur alle typen CX en GL tegen een vriendelijke prijs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven