Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Onderdelen van Silverwing 500

 
Schrijver bouwen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 nov. 2017 19:21 | Aangepast door: bouwen 
Hallo,
Ik heb een complete grijse Silverwing uit 1982 voor onderdelen.
Bericht mij svp. welke onderdelen je nodig hebt.

Voor info;
Nico Bouwen
n.bouwen@zonnet.nl
06 12074772

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 nov. 2017 10:15 
beste heer bouwen,
van de silverwing kunnen niet veel zaken gebruikt worden voor de cx500.
Dus de doel groep is hier wat klein.

Mocht u het hier niet kwijt raken, mail me dan.
marcobecker@zonnet.nl
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 nov. 2017 13:59 
Is dat zo meneer Becker...

Zijn er zo weinig GL rijders bij de CX club....

Gr.Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver GL5
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 nov. 2017 19:34 
Ehhhh.
In ieder geval 1, maar heb wel 2 Silverwings ....

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 nov. 2017 19:56 
Aangezien de Silverwingclub min of meer ter ziele is, is de handelaar Becker zakelijk actief geworden op het CX forum.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 nov. 2017 20:54 
"de handelaar Becker"??? eerder kloppend hart van de club, steun en toeverlaat, hulp bij onderdelen en problemen. Zo is het toch Marco?? Ere wie ere toe komt!!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 nov. 2017 22:50 | Aangepast door: Hansv 
Heren, dames , verdere aanwezigen....

Op dit punt van de discussie, die hierna laaiend en vol vuur voortgezet kan worden, zijn wij al een paar keer geweest in het verre, en ook het recente verleden.
Tot nu toe zijn beide kanten van de discussie er niet in geslaagd om elkaar te overtuigen, of om zelfs zover te komen dat men het er over eens wordt dat men het er niet over eens gaat worden.

Zullen we onszelf de moeite en energie sparen en de hele discussie niet verder voeren?

Harmony,
Hans.
( die harmony in deze discussie nog nooit heeft aangetroffen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 nov. 2017 09:30 
Helemaal mee een Hans!

Erik

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 nov. 2017 12:21 | Aangepast door: Superpapa 
Ook helemaal mee eens Hans! Hoe Floris Marco neerzette vond ik niet kunnen, vandaar mijn reactie.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 nov. 2017 15:30 
mmm jammer dat u er zo naar kijkt.
Ja, ik ben zeer zeker commercieel er mee actief, en we staan nog maar aan het begin. Het gaat nog wel veel meer worden, en ik zal ook zeker dat proberen om dat zoveel mogelijk via persoonlijke kanalen te laten verlopen.

De cx500 site / silverwingclub.
Dan zie ik hier ook alleen maar dezelfde gezichten op deze site, en de meesten zijn cx500 rijders.
Dus hier een wing verkopen kan lastig zijn. Dan de opmerking dat de silverwing club terziele zou zijn gegaan...Vreemd, ik zit in het bestuur, en stuur dat momenteel veel nieuws brieven rond. De grap wil nu dat momentele veel silverwings op die manier worden verkocht binnen de club. En mijn opmerking was daar meer op gebaseerd. De club leeft echt, maar niet voor d ebuitenstaander, je moet wel lid zijn, en dat is dus een totaal andere manier van clubleven.

U weet ook dat ik mij nauwelijks nog uit laat over anderen meningen, en dat ik ook echt door ga met me inzetten voor de cx500/ gl500/ cx650 /gl650 silverwingclub. Dus ik ga daar ook zeer zeker mee door. Hierin is geen weg terug. En het wordt elk jaar och echt meer.

Hans heeft het eigenlijk netjes verwoord. Ik kan mij ook vinden met de uitspraak van Hans.
Hier en daar worden terecht, of onterecht grenzen gezocht, en soms wordt er hier iets gepost waarbij ik zelf geen commerieel goed is zie, en of verlang, echter een ander leest het er wel in. Het zij zo... Deze discussie zal er altijd zijn. Helaas kan en wil ik die ook niet weg nemen, reden, er zullen altijd mensen zijn die er over vallen.


Wel heb ik geleerd, en ook van andere vernomen, dat ik juist altijd positief hier op de site aanwezig ben, en hoe negatief een ander ook over mij is, daar laat ik mij eigenlijk niet over uit. Ik ben hier voor mij zelf, en die persoon die er wat aan heeft.
En dat zal ik ook blijven doen. Ik zou zeggen, geniet van me, gebruikt me, en laat het negatieve achter wegen.
Een ander heeft daar niets aan.

Ik laat het hier bij, en ik ga gewoon verder in dat gene waar ik goed in ben.
Groetjes marco,.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 19 nov. 2017 19:50 
Beste Nico,

Zat Silverwing rijders hier. Succes met de verkoop.

Met vriendelijke groet,

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver bouwen
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 23 nov. 2017 20:42 
Beste allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

Als je iets voor een gl 500 zoekt..............weet me dan te vinden.

groet, Nico

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Onderdelen van Silverwing 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven