Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2015

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 8 juni 2015 12:13 
Ga ik een keertje niet naar Vechta, gebeurt er van alles....
Ik heb eventjes de foto's zitten bekijken. Er zullen nog wel meer foto's volgen, denk ik zo, maar deze eerste reeks van Coen laat al zien dat er van alles gebeurde.
Een zwembadje, een tent in een tent, een Turbo voor het podium ( Beus, vertel !! ), en natuurlijk onze Henk in 'das Krankenhaus'
.
En warm was het zo te zien ook wel.

Wie verblijd mij en de andere thuisblijvers met een kleurrijk en zeer uitgebreid verslag ?

Harmony,
Hans.
( heeft ook een mooi weekend gehad )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#32 | Geplaatst: 8 juni 2015 12:37 
tja we moeten nu idd jouw mooie verslag missen. ik zal proberen een verslagje te schrijven maar dat zal dat van jou niet kunnen evenaarden Hans... en werner zal de foto's erwel op zetten.

Schrijver TheoH
Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 8 juni 2015 14:07 
Ik ben ook op zaterdag even in Vechta geweest. Door een toeristische route kwamen we wel een beetje laat aan, maar het weer was prima.
Diverse CXen bekeken en even lekker gegeten aldaar voor een vriendelijke prijs.

Aangezien er verder geen activiteiten waren op dat moment, zijn we na een paar uurtjes via een mooie route weer richting Nederland gereden.

Het is leuk om op dit treffen te mogen kijken, maar rijden op de CX met zulk mooi weer gaf toch de doorslag om via een mooie route weer op pad te gaan.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 9 juni 2015 13:55 
Vrienden, ik ben weer in Apeldoorn, bedankt voor jullie aandacht en bezoek, het was hartverwarmend SUPER !!!!!

Gr. Henk T
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 9 juni 2015 23:10 
Henk,zoals beloofd even gekeken en ik heb een voorwiel voor een g l 500 met 1remschijf.GrWim.

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2015

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 4
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven