Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het jaarlijkse "Vechta" topic. Dit jaar is het de 20e editie!

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 10 mei 2016 22:41 | Aangepast door: MAST 
Tijdens het weekend van 27/28/29 mei wordt voor de 20e keer het "Vechta" treffen georganiseerd door onze oosterburen van Güllepumpen CX/GL Freundeskreis Weser/Ems/Elbe. KLIK hier (voor meer info of om je aan te melden)
Wie gaan er allemaal naar toe?
Wordt er samen gereden? Hoe vaak ben je al geweest? Is het je eerste keer?
Bespreek het allemaal in dit topic.
Marcel. (gaat, en dat al sinds 2003, maar vertrekt pas op vrijdag namiddag)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 mei 2016 22:52 
Ik heb me even geleden al aangemeld en hoop er dit jaar wel bij te zijn . Ik ga (heb ik nagekeken) sinds 2003, maar heb vorig jaar niet gehaald. Ik vertrek ergens op vrijdag, dus samen rijden is altijd mogelijk.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2016 08:32 
wij gaan ook. werner op de motor samen met cosmar,ik met de auto aangezien ik een logeerhond heb. maar ik ga er in elk geval bij zijn....kijk er al weer naar uit

gr chantal

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2016 08:48 
Mooie omgeving daar, ben er pas nog geweest, maar 60 euro (wij zijn met 2 personen) vind ik wel erg prijzig voor 2 overnachtingen!
Helaas moet ik erg op de kleintjes letten, anders had ik gekomen met camper en cx.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 11 mei 2016 10:55 
jaa vechta, het weekend waar mijn vakantie begint...

samen rijden; met cosmar
hoe vaak geweest; sinds 2005
eerste keer; nee dus

groetjes werner (maar nu eerst het pinksterweekend weg)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 mei 2016 11:28 
Ik kom ook weer naar Vechta, als alles een beetje goed blijft gaan. Het gaat dan mijn 8ste keer worden.

Ik zat het programma eens te bekijken, en wat me opviel was dat 'terug rijden vanaf de Dummersee' niet genoemd werd. Wel werd genoemd het item : 'motorrad-corso'. Zou dat weer een motorrit door de omgeving zijn met alle motoren? zoals ook in 2007 en 2008 nog was ?

We zullen zien.

En wat meerijden betreft..... ook dat zal wel weer goed komen, traditie getrouw en zo.

Harmony,
Hans.
( die het toch wer een beetje spannend vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 mei 2016 12:57 
Is alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben. Daarom komt Werner mij ophalen zijn motor kent de weg.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 mei 2016 00:56 
Staat bij mij in ieder geval ook met nadruk in de agenda, al te vaak gemist de laatste jaren.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Trev_h
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 mei 2016 22:13 
I also go to Vechta this is my 5th time, I start out on May20th at the UK cx rally at Bedford and then travel to Nederlands overnight on Sunday 22nd and hope to travel to Vechta on Friday with Coen ,Lieke and the rest of the cx family. I am really looking forward to meet up with old friends and new !
81 500/650custom, 83 cx650c, 94 bmw k75 rt

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 19 mei 2016 21:04 
Helaas net bericht dat Trevor niet gaat. Wij (Lieke, Stephanie en ik) vertrekken rond half 8 uit Linschoten. Met aanhangers, dus we zullen niet al te hard gaan. Willen er nog mensen meerijden? Ik vermoed dat we in ieder geval via Ede of misschien zelfs vanuit Otterlo rijden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 19 mei 2016 22:22 
cosmar:
Daarom komt Werner mij ophalen zijn motor kent de weg.

misschien niet, want ik heb ook motoren die er nog nooit geweest zijn hahahaha

groetjes werner (heb vechta als favoriet in mijn tommy)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 mei 2016 09:18 
Gisteren was het nog droog in Ede. En ook de zon scheen een groot deel van de dag. Toch even controleren of de tent het nog doet. Kwestie van een paar minuutjes en dan staat 'ie.
In eerste instantie ziet het er goed uit, maar dan... een scheurtje in het grondvlak. Gelukkig is er een reparatie setje bij geleverd, en daarmee is het scheurtje dichtgeplakt. Het voeld zo raar al je uit je slaapzak rolt in een plas met water....

Scheurtje is denk ik ontstaan toen ik het grondzeil, gewoonlijk als laatste boven op de tent in de tenttas gepropt, tijdelijk in gebruik had voor iets anders. Daarbij is de rits weer dicht getrokken, en waarschijnlijk net een stukje tent-bodem-doek mee genomen en klem gezet in de rits. 't Zag er net zo uit...

Harmony,
Hans.
( die alles zo'n beetje aan het nalopen is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 mei 2016 18:36 
Hallo motorfreaks,

Tegen alle (weers)verwachtingen in ben ik toch van de partij dit jaar. Het wordt alweer de 5e keer dat ik naar het Noorden rij en altijd met veel plezier.

Hans test vooraf zijn tent op waterdichtheid en ik ga gezien de weersvoorspellingen eens testen of mijn motor nog wel tegen water kan. Het is volgens mij alweer een hele tijd terug dat ik lekker door buien en wellicht zondag op de terugweg door onweersbuien op mijn CX mag vertoeven.

We gaan het meemaken en tot vrijdag allemaal.

Groeten uit het uiterste Zuiden,

Stephan

Schrijver beinhart

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 25 mei 2016 20:44 
Stephan1:
Het is volgens mij alweer een hele tijd terug dat ik lekker door buien en wellicht zondag op de terugweg door onweersbuien op mijn CX mag vertoeven.

ja ik rij toch de andere kant op dus neem jij maar een onweersbui om in terug te rijden hahahaha

groetjes werner (tot vrijdag)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 27 mei 2016 08:36 | Aangepast door: beinhart 
Allemaal het donateurs geschenk meenemen!
Dat word dan een leuke groepsfoto zondag!
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het jaarlijkse "Vechta" topic. Dit jaar is het de 20e editie!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven