Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Grubbenvorst , een traditie?

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 april 2017 14:52 
Aanstaande zondag is het de 23ste, en dan is er in Grubbenvorst de jaarlijkse motorzegening, min of meer een traditie , want ze houden dat al voor de 31ste keer.

Ook is het langzamerhand een traditie geworden dat een aantal Dutch CX-ers daarbij aanwezig zijn, en ik maak graag deel uit van die traditie. Dus traditie-getrouw vertrek ik zondag naar Grubbenvorst.
Ook is het langzamerhand een traditie dat er op het forum gevraagd wordt wie er ook gaan.
Dus is de vraag wie ik in Grubbenvorst zal ontmoeten ?

Het is tevens een traditie dat deze en gene op dit forum met nadruk gaan verkondigen dat het onzin is, of te ver, of iets anders, waarop ik dan, wederom volgens de traditie, vertel dat ze dat helemaal zelf mogen weten........

Harmony,
Hans.
( die sommige tradities de moeite waard vindt.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 18 april 2017 16:17 
bij mij gaat het afhankelijk zijn of ik 1 of 2 kinderen te loge heb... is het er 1 dan kom ik... zijn het er 2 dan houd het waarschijnlijk op aangezien de auto bij iemand staat voor keuring en dan misschien nog niet terug is... dus ik weet hett nogniet.... hoop erbij te kunnen ziijn maar we zullen zien....

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 april 2017 17:18 
Ik ga zaterdag de Tanktastocht rijden, van Zutphen naar Duiven, met een omweggetje uiteraard. Al fris genoeg, dus dat gaat em zondag niet worden.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 18 april 2017 21:00 
Onzin of niet, wij zijn er weer bij
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 18 april 2017 22:36 
als ik vrij krijg, ja dat is het nadeel van 4 ploegen, dan ben ik erbij.
anders ga ik er vrijdags heen voor het lekkere ijsje (dat is mijn traditie)

de motor zegenen, nee dat laat ik niet meer doen, want zin of onzin;
ik heb het eerste jaar de motor laten zegenen en toen ben ik zelf een week harstikke ziek geweest...

groetjes werner (komt voor de gezelligheid en het ijsje)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 april 2017 23:18 
Als de CX werkzaamheden ver genoeg gevorderd zijn lijkt 't een mooi ritje, kan ik gelijk zien of de resultaten naar wens zijn.

Dus heel zeker kom ik misschien ook wel... laat 't nog weten.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 april 2017 08:38 
wij staan er al.

gr. maria en michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 april 2017 18:28 
hij staat bij mij wel op de rol maar ik weet het nog niet helemaal zeker

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 20 april 2017 11:15 
chantal:
afhankelijk zijn of ik 1 of 2 kinderen te loge heb

motorreis organisatie hoogerheide is iets aan het regelen dat deze trip toch door kan gaan hihi ;)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 april 2017 21:57 | Aangepast door: Hansv 
Het was weer heel wat....

Een korte samenvatting:

Vroeg weg, en onderweg een zeer opvallende verschijning: de Peraves Monotracer. Wie 'm niet kent (de meesten denk ik) even op internet kijken.....
Onderweg een motor ingehaald, het lijkt wel een CX .... hee, Arnold!! en samen verder gereden.
Koffie op de camping, en een iets ander parkeerplekje als anders. Bekenden en veel onbekenden gezien. Frans heeft een heel erg mooie Polaris op zíjn CX geknutseld.
Drukte, drukte, drukte... Ik schijn een half uurtje geslapen te hebben...... ondanks de herri...euh luide 'bikermuziek'.
Pastoor had zich in de materie ingelezen, wat duidelijk te horen was. Na de zegening terug via een omweg achtige route, maar geen problemen.
Weer koffie, napraten, en op huis aan.

Een uitgebreider verslag volgt nog.....

Jammer van de afwezigheid van Werner en Chantal, maar een volgende keer beter

Harmony,
Hans.
( die het weer een drukke dag vond.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 24 april 2017 07:58 
ja echt heel jammer dat we er niet bij konden zijn dus zijn na het werk van werner hier maar een toertje gaan doen met de kids en een ijsje gaan eten... heb het wel gemist dus volgend jaar ga ik er weer bij zijn... goed in mn agenda kijken voor ik beloof op te passen....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 24 april 2017 10:54 | Aangepast door: coenox 
Overigens was die monotracer niet de enige bijzondere verschijning. Bij de motorzegening was ook de enige Nederlandse Johammer

Verder was het weer top! Valt me op dat we met de CX'en/Silverwings steeds meer aandacht krijgen. Of kwam dat door de showroomstaat Polaris kuip van Frans?


*klik* voor een grotere foto
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 24 april 2017 20:25 
Doet t altijd goed, een glimding...
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 april 2017 21:19 
Om te voorkomen dat ik te veel ga achterlopen heb ik, traditie getrouw, tussen de bedrijven door een verslagje van de motorzegening geschreven.
Het geheel is weer, zoals gebruikelijk en evenzeer traditie getrouw, gekleurd met mijn eigen, onnavolgbare perspectief (ahum) waar menigeen zichzelf niet in zal herkennen. Dat hoeft dan ook niet.......

Het verslagje is toegevoegd aan mijn motorlogboek en is voor de leesgragen HIER te vinden.

Harmony,
Hans.
( volgende week al weer het volgende verslag...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 29 april 2017 08:01 
weer mooi geschreven hans... heb ik toch het gevoel er beetje bij zijn geweest als ik het zo lees.... heerlijk.... kan me altijd zo inleven in je verhalen hahahhaha

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Grubbenvorst , een traditie?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven