Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta! (team gezocht).

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2017 20:47 
Ja, het komt er weer aan: Vechta! Op 16, 17 en 18 juni vind het fameuze Noord-Duitse treffen plaats.

Vanavond kreeg in een telefoontje van onze enige Duitse donateur Micha. Hij zit daar in de organisatie. Ze hebben weer een nieuw spel bedacht voor de zaterdagmiddag. Het aantal Nederlandse inschrijvingen is nog klein, maar hij vroeg zich af of we een team van 5 bij elkaar kunnen krijgen. Wat het spel inhoudt is nog geheim, maar er zal gerend moeten worden. Sportschoenen zijn handig. Ik doe natuurlijk zelf mee. Wie helpt om de Nederlandse eer hoog te houden?

Coen
(Aangezien Lieke gisteren aan haar voet is geopereerd, gaat er een auto mee. Wij kunnen eventueel sportschoenen vervoeren)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2017 21:26 
Ik moet het deze keer voorbij laten gaan. Het spijt me zeer want ik heb het sinds 2003 maar 1x eerder gemist.
Succes met het formeren van een team.
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 19 mei 2017 06:21 
WERNER!!!!! die is altijd wel iin voor een spelletje en die komt... ik kom ook maar ik maak de foto's wel zoals gewoonlijk

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 19 mei 2017 10:43 
JAAAA ...
maar rennen? Mag ik dan bier voor onderweg meenemen?

Groetjes werner (ik wil niet uitdrogen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 mei 2017 14:48 
Ik denk er over om zaterdag en zondag te komen. Ik zal snelle schoenen meenemen.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 mei 2017 17:02 
Victor en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Vechta als alles mee zit, en we zijn dan beschikbaar om de Nedelandse eer hoog te houden.
Wij zijn altijd in voor een spelletje.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 20 mei 2017 11:38 
Super!

We hebben dus al Werner, Cosmar, Arnold, Victor and me. Misschien kunnen we twee teams samenstellen?

Coen
(Sinds de Nederlanders zo succesvol waren bij het touwtrekken verzinnen de Duitsers steeds gekkere dingen)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 20 mei 2017 12:04 
coenox:
Misschien kunnen we twee teams samenstellen?

of 3 teams, hebben we het hele podium voor ons hihi

groetjes werner (als we maar geen kilometers hoeven te rennen?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 20 mei 2017 12:06 
beinhart:
(als we maar geen kilometers hoeven te rennen?)

op en neer naar het centrum in vechta voor een durum doner? hahahaha
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta! (team gezocht).

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven