Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2018

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2018 14:43 
Over een maand, op 1 juni, is het weer zover: Het weekend van het jaarlijkse treffen van de Duitse CX club , is er, het grote "Gullepumpetreffen der CX/GL Freundeskreis Weser/Ems/Elbe" om het zo compleet mogelijk te zeggen.

Zoals het er nu uit ziet zullen zowel de Rode Rakker als ikzelf daar aanwezig zijn. Maar wie zien we daar nog meer, en misschien belangrijker, wie niet? En waarom niet?

Voor wie het niet weet: Het Vechta treffen vind plaats in, je raad het al, de plaats Vechta, in Duitsland, een goede 250 kilometer bij Utrecht vandaan. Dit jaar van vrijdag 1 juni (aankomsttijd officieel vanaf 12:00 ) tot aan zondag (middag) 3 juni.

Wat heb je nodig? Een goed humeur, bij voorkeur ook een CX, en een tent of ander overnachtingsgeval.

Dus: Wie?


Harmony,
Hans.
( heeft het al in de agenda staan, maar dat zegt natuurlijk niks )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 mei 2018 15:31 
Tja, wij (Lieke, Stephanie, Kaithlyn et moi) willen dit feest nooit missen. En als het mee zit zijn we met drie Customs.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 mei 2018 19:22 
Aaaaarrrggg, kleindochter ophalen in Tsjechië.
Als het nu een week later was dan had de vier jarige meid mee kunnen komen om al die mooie motoren te bewonderen.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 mei 2018 21:46 
Nou, ik heb een CX, dat is dus goed. Humeur is soms wat variabel, maar dat zet ik dan op goed, ook OK dus. Tent heb ik ook, treft dat even!

Eis en Wetter dienend kom ik dan ook naar Vechta.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2018 23:09 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ik moet me nog opgeven, dus........als alles gaat zoals het hoort te gaan,.......ben ik er bij. Ik sta dan op A ! (Zie plattegrond bij HansV)

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 mei 2018 15:23 
De rode buffel en zijn baasje worden al een dagje ouder, dus we maken er een toer rit binnendoor van 310 km.
Weg van de snelweg.
O ja het is voor de eerste keer naar Vechta, normaal zit ik rond deze tijd in Frankrijk.
Vraag Staan die Nederlandse tentjes bij elkaar zo ja waar.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 mei 2018 16:11 
Naar goed Nederlands gebruik is er , in het verre verleden, een scheuring ontstaan, waardoor het Nederlandse kamp nu in 2 delen is gesplitst.

Op plek A van de bijgevoegde plattegrond is het allemaal begonnen, maar later is er door invloeden van buitenaf een tweede plek voor de Nederlanders gekomen, plek B. De oorzaak? Diepe en duistere redenen, of ook wel: van de brandweer mochten de grote en grotere tenten niet meer op plek A staan, ivm calamiteiten of zo.

Op plek C werden vorig jaar de CX-en geparkeerd want het eigenlijke parkeerveld (X) was bouwterrein. Hoe het dit jaar gaat? Ik zie het wel.
Vechta
Zo iets dus....

Harmony,
Hans.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 2 mei 2018 18:23 
Hansv:
Diepe en duistere redenen, of ook wel: van de brandweer mochten de grote en grotere tenten niet meer op plek A staan

dat mocht wel als ze maar niet voor de poort (doorgang) stonden, maar zie jij het al voor je; de tent van coen en lieke en onze (chantal en ikke) tent. dan staat dat hele veld al vol hahaha

ik kom ook, op een cx is nogmaar de vraag. zoals het er nu uitziet misschien wel of niet. als chantal met de auto (en aanhanger met een cx achterop) gaat dan ga ik misschien op een ouwe bekende cx. en anders ja dan word het 't slagschip, want die cx'en die hier staan hebben nog wat aandacht nodig...

groetjes werner (of 2 cx'en op een aanhanger mee is ook een optie)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 2 mei 2018 18:47 
ik wist het wel maar kon hem nergens meer vinden (bij ritten en evenementen) maar er was al een draadje voor vechta;
http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=15838
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 mei 2018 21:49 
Ik ga ook mag meerijden met de Rode Buffel en zijn Baasje :
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 23 mei 2018 23:59 | Aangepast door: sieds 
Ik heb vannacht aan de Dümmersee op een camperplek gestaan en ben vervolgens even in Vechta geweest.
Er wordt nog volop gebouwd aan een nieuw groot gebouw op het motoren terrein.
Kampvuur is verplaatst naar het terrein bij de WC's
Stamtafels bij de bieruitgifte zijn vernieuwd.
Veel kampeerruimte rechts voorin.
Verder is alles als vanouds.

En het kan zo maar zijn dat ik 1 en 2 juni op veld A sta
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 24 mei 2018 13:37 | Aangepast door: coenox 
Het veld waar een aantal jaren terug nog de motoren stonden ziet er toch wel iets anders uit dan dat we dat een paar jaar geleden gewend waren:


<Klik>
Vechta
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 24 mei 2018 15:33 
Wel een hele recente foto Coen vergeleken met die ik gisteren gemaakt heb.
Bouw zal in de nazomer klaar zijn volgens de medewerker van het Jugendhof die ook CX rijder is.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 mei 2018 13:34 | Aangepast door: sieds 
Verontrustend :

klik
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Ton
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 28 mei 2018 19:39 
we hebben ons aangemeld maar nooit een bevestiging gehad,kan dat kloppen?
Tonda

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2018

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven