Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Hoe is het op Vechta?

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 12 juni 2018 15:10 
Ja in D gebruiken ze nog losse centen dus die laat je niet liggen hรจ ๐Ÿ˜Ž
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 ๐Ÿ’ฐ

Schrijver sieds

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 16 juni 2018 13:22 
Hmm 56 motoren op het filmpje en dat is niet veel meer.
Kan mij nog herinneren dat we met 200 motoren een toertocht reden met ook nog een lunch en alles in goede banen geleid door de Feuerwehr op elk kruispunt.
Ach das waar einmahl.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 24 juni 2018 19:28 | Aangepast door: Hansv 
Het gebeurde in het oosten.....

Lang, lang geleden (drie weken), in een land niet zo heel ver hiervandaan (Duitsland dus) was er eens een bijeenkomst van stoere mannen en lieftallige vrouwen, die tezamen waren gekomen in hun liefde en aanhankelijkheid voor de motorfiets met het kenmerk Honda CX500 en diens afstammelingen en aanverwante motoren. Dit geschiede in de stad Vechta, beroemd ( maar niet berucht) om het jaarlijkse treffen aldaar, al voor de 18de maal ter plekke...... En voor de 22ste maal in de annalen van de lokale liefhebbers van dat roemruchte vervoermiddel, de 'Gullepumpe '

Vanuit Nederland reisden velen af, mannen en vrouwen, alle leden van een niet minder bekende groepering: de Dutch Honda CX-V twin club, onder welke zich schrijver dezes bevond.

De zeer persoonlijke belevenissen, hoogte en diepte punten van deze reis zijn getrouw ten digitale boek gesteld in een met fotografien verluchte vorm. Het aldus gevormde verhaal is te vinden in het u allen reeds bekende en geliefde motorlogboek, wat de belevenissen van de 'Rode Rakker' en zijn bestuurder beschrijft.

De LINK is HIER, en daar vind u het verslag van Vechta 2018, gezien en verteld door ondergetekende.

Harmony,
Hans.
( die wel vaker een persoonlijke noot/d heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#19 | Geplaatst: 25 juni 2018 07:11 
weer mooi verhaal hans

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 25 juni 2018 09:19 
Ahhh nou al afgelopen denk je na lezen van dag 3. Nog een verhaaltje... toe dan. Dank HansHans.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Hoe is het op Vechta?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven