Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Factory Service Manual in PDF met doorklikmogelijkheid

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 feb. 2016 22:30 | Aangepast door: JiMi 
Een bezoeker van Amerikaanse CX-forum heeft zich even kwaad gemaakt en heeft het bestaande PDF-bestand van de service manual (CX500 1978) voorzien van aanklikbare hoofdstukken. Je kunt nu snel en eenvoudig naar het gewenste hoofdstuk klikken. Bovendien heeft hij de bestandsgrootte teruggebracht van 300 naar 70MB. In een volgende versie gaat hij ook de tekst doorzoekbaar maken!

KLIK voor het topic.
KLIK voor rechtstreeks naar de manual.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 feb. 2016 22:38 
Mooi, dank voor de link. Heb 'm meteen maar down geload. Mijn ervaring is dat de meeste manuals niet voor lange tijd op dezelfde plek op het internet blijven.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 feb. 2016 10:00 
Ook gedownload. Heb intussen al een aantal van die manuals maar toch altijd handig om erbij te hebben. Al was het alleen maar om de verschillende electrische schemas.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 feb. 2016 11:18 
Zijn er dan nog meer verschilende electrische schema,s als die bij het hoofdstuk techniek staan borisz
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 feb. 2016 09:38 
De schema's die onder 'techniek' staan zijn net iets anders van opzet en tekenwijze dan de schema's uit het Peters boek/deze PDF.
Niet elke tekenaar heeft dezelfde uitgangspunten. De schema's onder 'techniek' zijn m.i. ( errare humanum est ) ook meer gericht op de amerikaanse markt. De tekenaar maakt in die schema's maximaal gebruik van het beschikbare tekenoppervlak, wat andere resultaten geeft.

Technisch klopt het onderling wel, dacht ik.

Harmony,
Hans.
( het lijkt op elkaar, maar is niet hetzelfde )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Bazzie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 juli 2016 16:17 
Hey, dat is mog eens een mooie vondst! Vooral het doorklikken is echt een toegevoegde waarde! Scheelt weer scrollen.

Toppie!

Schrijver Victor Merison
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 aug. 2016 10:33 
Goeie actie! en Jimi bedankt voor het opletten! Is het niet handig deze ook op het 'Techniek gedeelte' te plaatsen??

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Factory Service Manual in PDF met doorklikmogelijkheid

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven