Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Kwestie van (wan)smaak

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver toto

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 april 2016 13:34 
http://link.marktplaats.nl/m1035404936
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 april 2016 15:51 
Gelukkig is het een KTM.... Als 't ie 'm niet kwijtraakt mag de fiets wel een weekendje bij mij komen, wordt 'ie veel interessanter!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Nick Lont
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 april 2016 16:41 
Zal lekker remmen met zo'n remtrommel aan de voorkant!!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 april 2016 16:54 | Aangepast door: Hansv 
Robuust, veilig, betrouwbaar en origineel zijn woorden die bij mij voorbij komen als ik deze unieke en zeer bijzondere motorfiets zie. En ook de prijs die gevraagd, en zelfs geboden wordt is voor een project als dit toch van een bijzonder gehalte.

De woorden die voorbij komen hebben niets te maken met de motorfiets in kwestie, en de prijs is bijzonder omdat ik het er nooit voor zou vragen/geven. Gelukkig zijn er andere op de wereld die het verbazingwekkend mooi en aantrekkelijk vinden. Het zou toch een beetje saai worden als iedereen hetzelfde mooi zou vinden.

Nee, niets voor mij.....

P.S.
Overigens is de advertentie niet geheel juist. Volgens de RDW is het vermogen 36kW, en geen 25kW. Aan de andere kant, dat er geen mechanisch geluid uit het blok te horen is geloof ik direct, met open pijpen eronder........

Nou ja, laat iemand er blij mee zijn.......


Harmony,
Hans.
( heeft al een robuuste, veilige, betrouwbare en redelijk originele motorfiets )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 1 april 2016 17:53 
zooooo 3850 euro....
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver RamonL
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 april 2016 19:38 
@ Beinhart; Ja dat dacht ik ook.
Ook heel bijzonder dat ze meteen de eerste dag al 3 biedingen hebben van ongeveer 2/3 van de gedurfde vraagprijs.

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 april 2016 09:27 
Open een paar accounts bij marktplaats en bied zelf op je eigen fiets om de prijs op te drijven.
Zo doen de handelaren dat.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver toto

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 2 april 2016 12:15 
De reden dat ik deze advertentie linkte was eigelijk omdat er een foto van een bizar verbouwde cx bij stond. Vandaar ook de titel.
Ze hebben er nu dus een andere foto bij gezet.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver RamonL
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 2 april 2016 14:20 
Dat is iets wat op MP wel vaker gebeurt. Handelaars die hun advertentie hergebruiken.
Ik had de advertentie (van die cx) ook al in een topic op het motorforum zien staan.
Mogelijk is dat ook de oorzaak dat de motor nu van MP verdwenen is.....

Schrijver toto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 2 april 2016 18:53 | Aangepast door: toto 
Ik bedoelde deze dus.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver toto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 3 april 2016 22:24 
DIT is weer wat anders.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 6 april 2016 12:54 
Was die een tijdje terug ook niet te koop? Smaken verschillen, maar ik vind het lelijk.

Wacht, maar. Over een paar zie je de volgende advertenties: Te koop, CX500 café racer. Mooi project om weer in originele staat terug te brengen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#13 | Geplaatst: 7 april 2016 11:15 | Aangepast door: beinhart 
coenox:
Over een paar zie je de volgende advertenties: Te koop, CX500 café racer. Mooi project om weer in originele staat terug te brengen.

dat hen ik hansv ook al horen zeggen, denk dat ik mijn ratbike maar weer terug origineel ga maken...

groetjes werner (hahaha ik kan er zelf al om lachen )
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver toto

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 7 april 2016 15:29 
coenox:
Wacht, maar. Over een paar zie je de volgende advertenties: Te koop, CX500 café racer. Mooi project om weer in originele staat terug te brengen

Ik heb al advertenties gezien waar afgezaagde kontjes te koop waren. Kun je er dan gewoon weer aanlassen dus.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 7 april 2016 16:14 
Coenox schreef: Wacht, maar. Over een paar zie je de volgende advertenties: Te koop, CX500 café racer. Mooi project om weer in originele staat terug te brengen.

Het is net als met de mode. Wat tien/twintig jaar geleden 'in' was, kan nu zomaar weer 'trendy' zijn. Een twintig jaar geleden had niemand een mobiele telefoon, tien jaar geleden moest je echt een telefoon hebben, nu moet je minstens een smartphone hebben. Maar het meest luxe van alles is: geen telefoon, en even niet bereikbaar zijn.

Harmony,
Hans.
( is ook al weer 'trendy' )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Kwestie van (wan)smaak

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven