Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Quiz 2

 
 
Pagina  Pagina 1 van 85:  1  2  3  4  5  ...  82  83  84  85  Volgende »

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2009 11:46 
Hallo allen. Omdat de quiz die Paul van Leeuwen gestart was inmiddels 16 pagina's verder was en er bijna geen reactie's meer komen, start ik de quiz door in een nieuw topic. Ik begin met de laatste foto van het vorig topic.
Degene die raad welke motor dit is, plaatst een nieuwe te raden foto van een motor. En HIER staat wat er al aan bod is geweest.
Raden maar!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2009 12:17 
Marcel, ik ga morgen nog even op een 5 daagse motorvakantie naar de Harz, daarna, zal ik mij weer actief met de quiz bezig gaan houden.

Paul

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2009 12:53 
Wat is het leven toch zwaar he Paul

Crises! What crises??

Veel plezier en nog meer mooie kilometers!

Ton

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2009 16:31 | Aangepast door: ouwe_jan 
Marcel dit lijk me leuk het begint met een M van Marcel
O.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 17 juni 2009 15:10 
Ik zal net als jullie mee moeten zoeken. Mijn computer waar het originele plaatje op stond is gecrashed.
Ik weet niet meer precies welk merk het was. Daar kom ik wel weer achter.
Maar dat kan even duren...
Marcel. O_J, het merk begon volgens mij niet met een M)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 juni 2009 14:35 
Iemand al een idee? Ik heb m nog niet kunnen terugvinden......
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 juni 2009 19:54 
Das wel een beetje jammer want ook ik heb geen idee... Weet je nog wel uit welk land ie komt??

Groet Erik. ( Ook met z'n handen in het (korte) haar!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 juni 2009 20:05 
Ariel??
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 22 juni 2009 21:55 | Aangepast door: MAST 
Nee, het land van herkomst weet ik niet. Het bouwjaar moet ongeveer 1930 zijn. En ik meen me te herinneren dat de naam een afkorting was. Misschien was het een AJS, maar als ik daar op zoek, vind ik m niet terug.
Deze AJS heeft een vergelijkbaar motorblok, maar het is m net niet.
Kijk maar op deze link:AJS
Zal ik anders maar een nieuwe foto neerzetten?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 juni 2009 22:03 
we kijken nog ff...
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 24 juni 2009 22:44 
Ik ga het opgeven Marcel!! We houden het op een AJS en als er iemand anders iets over vind dan horen wij hwt graag!!

Groet Erik. ( Die op een nieuwe foto wacht. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 24 juni 2009 23:49 
Ik ben inmiddels zover dat ik er bijna zeker van ben dat het motorblok een 1 cilinder JAP motor is. En vermoedelijk een AJS of een REX Acme motorfiets.
Ik ga een nieuwe foto plaatsen!
Marcel.

raden maar weer
raden maar weer
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 28 juni 2009 13:46 
Niemand een idee?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 juni 2009 17:19 
Ben al een paar keer aan het zoeken geweest. meende er een Flying Merkel in te zien maar die is het niet...

Groet Erik. ( Die nog ff geen idee heeft )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 28 juni 2009 19:30 
Je zoekt al een beetje in de goede richting, maar Flying Merkel hadden we al gehad, dus die is het niet.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 85:  1  2  3  4  5  ...  82  83  84  85  Volgende » 
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Quiz 2

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven