Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Piepende voorrem

 
Schrijver pimvandermeij
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 dec. 2002 21:28 | Aangepast door: Moderator 
Nadat ik zo'n 8 jaar geleden mijn voorste remblokjes vernieuwd heb blijf ik last houden van piepen bij het remmen.
Kanten schuingeslepen, andere remblokken het blijft bestaan ook langzamer inrijden het gaat niet over.
Misschien toch maar in Belgié remblokken kopen met asbest erin?
Wie heeft er nog tips

Schrijver RemcodK
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 dec. 2002 21:35 
Zelfde probleem bij die van mij.. net nieuwe remblokjes en het piepen wordt sinds die dag erger.. :(

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 dec. 2002 22:31 
Hebben jullie de anti-piep shims achter het buitenste remblok wel gemonteerd en koperpaste op de achterzijde van dat remblok gesmeerd?
Ik heb nl nog nooit last gehad van een piepende voorrem bij een CX. De trommelrem achter kan er overigens wel wat van!

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver tomstwin
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 dec. 2002 07:52 
Pim,je cx heeft een enkel werkende de zuiger dit wil zeggen dat de andere zijde van de remklauw moet glijden op 2 pennen als je deze niet goed in het vet zet blijft de remklauw aan een kant slepen,kijk even of de klauw goed kan bewegen.
Vr.Gr. Tom

Schrijver Eric
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 dec. 2002 20:59 
Ik heb zelf dat gelazer ook al eens gehad. Maar nooit met de "oude" blokjes. Heb nu mijn schijven gedemonteerd en geperforeerd. Het metaal is relatief zacht en dus makkelijk te doorboren met behulp van een boorkolom. Geen piep meer.

Groet, Eric

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Piepende voorrem

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven