Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Vervangen toerentellerkabel

 
Schrijver theow
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2003 17:01 | Aangepast door: Moderator 
Mijn toerenteller is stuk. Volgens 'experts' is de kabel stuk.
Na verwijderen van de benzinetank dacht ik dat ik zo de kabel kon vervangen, maar helaas dit lukt mij niet. Is hier speciaal gereedschap voor nodig of moet ik toch iets meer boven op het blok verwijderen?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2003 17:20 
Theo,

het beste is (eigenlijk is dat noodzakelijk) om de radiator en de koelvin te verwijderen. De koelvin zit konisch op de krukas en moet er moet een passende bout (de vin heeft in het aluminium hart intern schroefdraad) van af worden gedrukt. Mooie gelegenheid om ook de koelvloeistof te vervangen en eventueel het koelsysteem door te spoelen. Gebruik wel koelvloeistof geschikt voor ALUMINIUM motoren.

Succes
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver tomstwin
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2003 19:46 
Dit alles is niet nodig als je naar de eerste de beste garage rijdt,dan kan je daar even vragen of zij een dop 10 op een steel hebben(dit stuk gereedschap heeft een naam maar die weet ik niet).Thuis haal je alvast de bout onder je zadel los,enals je bij de garage bent even je slangetje los .

Succes Tom

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Vervangen toerentellerkabel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven