Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Pakkingsets

 
Schrijver mcu
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2003 20:23 
Pakkingsets

Schrijver mcu
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 april 2003 20:25 
Pakkingsets van polo zijn perfect en heel kompleet en betaalbaar 40,95
Een echte aanrader voor CXers!

Groet Marc.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 april 2003 20:34 
Marc,

welke pakkingen zitten in die sets?

De voor de CX benodigde O-ringen vind ik schrikbarend duur (en er zitten er een behoorlijk aantal in het CX blok). en die kun je eigenlijk alleen bij de Honda dealer bestellen (terwijl sommige al niet meer leverbaar zijn -> bijv. die om de oliesproeier in de cylinderkop als de koppakking moet worden vervangen).
Simmeringen haal ik bij de groothandel want de CX gebruikt gelukkig standaardmaten.

Misschien is het te overwegen om met deze CX site als 'centraal punt' goedkope adressen voor revisie benodigdheden te bundelen. Ook zouden afspraken met betreffende bedrijven gemaakt kunnen worden.
Frans zou je geen apart ruimte daarvoor reserveren onder bijv "De winkel" op onze homepage?

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver mcu
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 april 2003 15:45 
Hans, dit is een complete set met O-ringen koppakkingen kepdekselpakk.
klepsteelrubbers,achtersteblokdeel pakk,voorsteblokdeel pakk,
koppelingpakk,ontstekingsdekselpakk,en uitlaatringen.
Voor wat de O-ringen betreft heb ik een doos/set gekocht voor 11,95 met oliekoppakk.o-ringetjes en waterpijp o-ringenen nog diverse andere maten.
Op deze 2 maten heb ik het doosje geselecteerd.
O-ring sets worden tegenwoorig ook veel verkocht bij automaterialen bedrijven alleen zijn hier de maten vaak wat groter bv voor de luchtinlaat pijpjes.
Al met al kun je voor ±250 euro 2 CX blokjes reviseren (incl ketting en spanner).

Groet marc.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 4 april 2003 16:21 
Om het verhaal even compleet te maken, hier de link naar Polo.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 april 2003 22:04 
Heren,

bedankt. Ik zie dat er ook een Polo shop in Aken is en da's bij mij om de hoek (nou ja zo'n 15 km).
Ik ga daar denk ik een van de komende weken maar eens kijken.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver niekvdh
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 april 2003 23:33 
Hans, wil je dan ook eens informeren of er echt geen sets voor de GL 650 zijn? Op de site zie ik ze niet. Alvast mijn dank,

Niek

Schrijver stiek
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 mei 2003 17:07 
3 weken gewacht en nu zeggen ze bij polo dat ie niet meer te leveren is!!!!!!
Ik baal er goed van met dit weer.
Wie heeft er nog een goed adres voor een pakkingset die ze WEL op voorraad hebben!!!

Schrijver terry

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 mei 2003 23:12 
Heren collega's cx'ers;
bij Hein-Gericke :
pakkingset voor cx500 (soory Niek niet voor GL650)
bestelnummer : 26000811 voor de prijs van 39.95 euro.
Als ze tenminste nog beschikbaar zijn :
is het niet in Nederland dan wil ik hier in BE wel eens rondneuzen.

Schrijver stiek
Gast 
#10 | Geplaatst: 8 mei 2003 16:58 
Heb je een telnr of iets dergelijks?

Schrijver terry

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 8 mei 2003 21:24 
U kan me altijd mailen naar :
debeuleterry@email.com

groeten

Schrijver mcu
Gast 
#12 | Geplaatst: 9 mei 2003 23:01 
Hallo Stiek,
De pakkingsets zijn SOFORT leverbaar maar je moet ze online bestellen,dat werkt het beste.
Die kerels in die winkels zwammen maar wat, dat heb ik in moenchengladbach ook mee gemaakt.
Als je online besteld moet dat met creditcard en wordt de bestelling binnen 2 weken thuis geleverd.

Succes Marc.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 mei 2003 23:29 
Voor de wat meer kritische pakkingen (bijv. de koppakkingen) vertrouw ik toch echt meer op de officiele Honda parts (per 2 zijn ze duurder dan deze complete pakkingsets). Ook Berndt Muhl waarschuwt voor inferieure kwaliteit (doorblazen). Ook in O-ringen schijnen kwaliteitsverschillen te bestaan,

Zijn er ervaringen met het toepassen van deze 'goedkope' pakkingsets en zo ja hoe bevallen deze ? Past alles en is alles gelijk dicht en blijft het ook dicht ?

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver mcu
Gast 
#14 | Geplaatst: 10 mei 2003 13:20 
De Pakkingen van Polo zijn mogelijk nog beter dan die van Honda zelf.
Ik heb nu beide koppakking sets thuis en als ik mag kiezen geef mij die van Polo maar
Deze zijn nl. van Victor Reinz een gerenomeerd pakking bedrijf en tevens zijn deze pakkingen voorzien van een dun laagje "haarlak" een soort vooraf aangebrachte vloeibare pakking.
Ik heb met beide nog geen slechte ervaringen opgedaan omdat ik altijd hylomar gebruik.(een rolls-royce product).
En voor de prijs van 2 koppakkingen van Honda koop je een complete set bij Polo.

Gr Marc.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Pakkingsets

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven