Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Startmotor CX650

 
Schrijver Alain
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 april 2003 12:59 
Is een startmotor-problreem op een CX 650 vlot te herstellen en betekent dit een hoge kost ? mvg een Belgische CX-riuder

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 april 2003 22:55 
Beste Belg,

Er is van tevoren niet zo veel over te zeggen. Er is wel eea over te vinden op het net. Begin te meten of de motor spanning krijgt (zo niet, dan is het misschien het startrelais of de bedrading, hetzij naar het startrelais of van het startrelais naar de startmotor), kijk dan in de startmotor of de koolborstels nog goed zijn. In het ergste geval moet de startmotor gereviseerd, dat zal een euro of honderd kosten.
Groetjes,

Martin

Schrijver Alain
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 mei 2003 12:06 
Beste Martin

Ten zeerste bedankt voor je respons ! In mijn zoektocht naar een (Belgische) CX 650 had ik er eindelijk een gevonden maar met een startprobleem. Nu bleek dat niet de starter was maar dat de startkoppeling stuk bleek te zijn, waarbij herstelling blijkbaar enkel mogelijk was na het openen van het blok (dixit motorgaragehouder). Ik heb toen besloten die CX 650 niet te kopen. Intussen is hij toch reeds verkocht, waarschijnlijk door iemand met meer technisch inzicht.

mvg, Alain

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Startmotor CX650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven