Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Forward controls

 
Schrijver Roadkill
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2003 09:40 | Aangepast door: Roadkill 
Hallo een ieder,

Heeft er iemand zin om een detail foto te maken van zijn forward controls?? En dan specefiek van de connectie met het schakelpookje. Ik ben zelf forward controls aan het bouwen en zoek wat inspiratie omtrent bevestigingspunten en dergelijke.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 mei 2003 17:30 
Floris,

Mocht het je lukken om zelf forward controls te maken. Ik ben zeer geinteresseerd in een fotoreportage voor de site. Die dingen zijn namelijk stinkend duur (400 euro) om te kopen.

Ik denk zelf dat er in Nederland weinig met forward controls rondrijden. Als het niet lukt gaan we gewoon in juni in Vechta 'spioneren'.

Coen

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roadkill
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 mei 2003 18:36 
Ik heb vandaag erg veel geluk gehad, ik ben naar de lokale dealer gegaan voor voetsteuntjes en kwam thuis met een setje forwardcontrol gebeuren, dit zijn alleen de steps en de 'pedalen', dus niet de koppeling met de schakelpook en rem, het is wel alvast een stap voorwaarts in de goede richting, ik zal mijn fototoestel in de aanslag houden tijdens het sleutelen!!

Schrijver lainke
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 mei 2003 22:07 | Aangepast door: lainke 
Ik heb er zojuist bij Vogel besteld,van zodra ik ze heb zal ik er fotos van nemen en ze u doorsturen als ook tijdens de montage
lainke

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2003 22:18 
Duurt het lang voor je ze hebt?? Ik ben wel benieuwd naar de oplossing voor het schakelpookje. Fotos daarvan zouden wel ideaal zijn

Schrijver The Red Baron
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 mei 2003 23:30 
Misschien ook leuk om de foto's op de website te plaatsen. Dan kan iedereen het zien.

Schrijver tomstwin
Gast 
#7 | Geplaatst: 2 mei 2003 15:22 
Heren ik Heb op 1 van mijn CXsen het schakelpookje al naar voren gebracht.
Dit is denk ik de gemakkelijkste oplossing.
Ik heb een gebogen stuk pijp haak op het schakel pookje gelast,tot mijn verbazing werkt het nog goed ook.
De slag van je voet wordt iets groter maar dat maakt niet uit,en het pijpje wat ik gebruikt heb buigt niet dus ik ben tevreden.
Helaas moet ik Vrijdag naar Frankrijk en kom ik Zondag laat weer thuis om gelijk weer door naar Spanje te gaan.
Dus ik kan het jullie niet laten zien in Bunnik.
Vr.Gr. Tom

Schrijver Roadkill
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 mei 2003 15:59 | Aangepast door: Roadkill 
kun je toevallig een foto van je oplossing plaatsen?? deze vond ik op een amerikaans forum, maar die vond ik niet zo mooi


En ik vraag me ook af waar zijn uitlaat is.....

Schrijver frans
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 mei 2003 08:56 
Hoi Roadkill,

OP de onderdelenbeurs kwam Tom met deze constructie, het schijnt goed te werken want hij heeft 't uitgeprobeerd.


Schrijver Roadkill
Gast 
#10 | Geplaatst: 7 mei 2003 14:33 | Aangepast door: Roadkill 
Het prototype voor de schakelkant is klaar, zie foto, effe afwerken nog.

Schrijver Roadkill
Gast 
#11 | Geplaatst: 16 mei 2003 17:45 
Het zit er allemaal op, de schakelkant en de remkant, binnenkort een verhaaltje over mijn geknutsel met fotos

Schrijver lainke
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 3 juni 2003 22:58 
hallo allemaal,
mijn forward controlls zijn uiteindelijk toegekomen. ik heb er ongeveer 18 foto's van genomen maar hoe krijg ik ze op het forum??

alain

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Forward controls

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven