Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Technische vraagbaken fout?

 
Schrijver fomoco38@hotmai l.com
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 mei 2003 22:57 | Aangepast door: Moderator 
technishe vraagbaken fout?

Schrijver fomoco38@hotmai l.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 mei 2003 23:06 
Oeps, vraag vergeten te stellen. Zou het kunnen dat in de vraagbaken fouten staan in verbant met de voorvorken?
Heb die van mij uit elkaar moeten halen vanwege lekkende dichtingen. Er was een deel van de chroom verdwenen. Heb gelukkig een nieuwe poot kunnen vinden doch met een klein verschil. Dus eerst boek geraadpleegd en daar staat in dat de vorkpoten geen bussen hebben.Bij het passen van de nieuwe poot had ik dus vrij veel speling en heb ik de onderste bus moeten overzetten na eerst een verdieping in de poot te hebben moeten draaien.
Nus werkt het wel.
Tip: om de oude dichting er uit te krijgen, verweider de aftapschroefje en de cegerring, zet te poot met de schrome kant in een bankschroef en zet dan perslucht op de poot. Wees hier HEEL voorzichtig mee want de dichting komt er met een knal uitgevlogen, dus draag een beschermende bril, of wikkel een vod of iets dergelijks rond de poot om rondspattende olie tegen te houden.
Graag jullie mening over die boeken.
Wel, die van mij hebben wel degelijk bussen.
Groetje, Frank

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Technische vraagbaken fout?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven