Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

voorstellen

 
Schrijver johnn
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2015 14:56 
hallo allemaal,

even voorstellen,mijn naam is John 42.Wil via deze weg een cx 500 van bouwjaar 1978 tot 1982 zien te bemachtigen loop of sloop.
voor een caferacer project.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2015 21:26 
Als het zo door gaat met al die personen die van een CX een caferacer willen maken, blijft er geen originele CX meer over.

Schrijver johnn
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2015 21:42 
das helemaal waar, dus toch maar netjes opknappen die xc 500?

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 17 juni 2015 08:30 
hoi johnn,

je moet zelf doen wat je leuk vind, origienele cx'en zullen er altijd wel te vinden zijn. liefhebbers genoeg die onze ''verbouwde zooi'' niet mooi vind hahaha

groetjes werner (heb geen caferacer, maar iets anders)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 juni 2015 13:03 
Nee hoor Johnn, gewoon doen. Er rijden al genoeg originele CX-en rond, het mag wel iets minder

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 17 juni 2015 13:04 | Aangepast door: coenox 
Ja, hoor. Gewoon doen wat je leuk vind. Als club willen we natuurlijk ook de originele en origineel gerestaureerde behouden. Maar de caféracer trend zorgt er wel voor dat er weer meer interesse is voor deze motoren, ook bij de jongeren. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Dus, welkom bij de club!

Ik heb zelf overigens nog een Silverwing in de aanbieding. Technisch helemaal oké. Deze is al niet meer helemaal origineel (oa rvs twee-in-één uitlaat). Kost meer dan een sloopmotor, maar ik hoef er ook niet de hoofdprijs voor te hebben. Misschien een mooie basis?

Geeft dit soort mogelijkheden:

Silverwing caféracer

Of als je nog een stapje verder wilt gaan:

Silverwing caféracer 2

Overigens kun je ook een caféracer light bouwen: wel een caféracer look, maar niet zo extreem. In dat geval kun je altijd terug naar extreem. Ik heb ook nog een matzwart caféracer stuur liggen (geen clipons). Als je die er op zet, heb je gelijk al een andere look.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver RuudNighthawk
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 juni 2015 13:44 
Hallo,

Wil ook even voorstellen. Mijn naam is Ruud en ik ben in bezit van 2 Honda CBX650 Nighthawks, 1 uit 1983 waar ik nu op rij en heb er pas 1 bijgekocht uit 1984 die 3 jaar heeft stil gestaan en wil deze gaan opknappen.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 juni 2015 14:00 
@coenox: het zou mooi zijn als we iemand kunnen vinden die bereid is om de caféracer-rijders onder ons naar het SJK-evenement te krijgen. Iemand wiens passie bij de caféracer ligt en die het wereldje kent.
Dan loven we tijdens SJK een prijs uit voor de mooiste CX-caféracer!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 17 juni 2015 14:37 
RuudNighthawk:
Wil ook even voorstellen. Mijn naam is Ruud en ik ben in bezit van 2 Honda CBX650 Nighthawks, 1 uit 1983 waar ik nu op rij en heb er pas 1 bijgekocht uit 1984 die 3 jaar heeft stil gestaan en wil deze gaan opknappen.

Van harte welkom. Maarre.. zit je dan niet op de verkeerde site?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven