Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Hallo vanuit Apeldoorn

 
Schrijver Tom

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 okt. 2017 21:43 | Aangepast door: Tom 
Hallo mede CX-ers, Even voorstellen.
Ik ben Tom uit Apeldoorn.
Een stukje historie:
op m'n 16e begonnen op mijn eerste Honda, toen nog een MT-05.
op mijn 18e direct mijn motorrijbewijs gehaald en een 2002 Honda CB600F gekocht. Helaas hebben automobilisten niet altijd veel geduld met motorrijders, dus die eindigde total-loss .
Na wat lichamelijke ongemakken niet echt meer op een sportieve fiets gestapt (ik reed toen nog erg veel) en kocht een 1993 Kawasaki KLE-500. Een hoop schik mee gehad en ook flink leren klussen door die twee cilinder.
Na mijn HTS periode kwam er bij een kennis een Suzuki XF650 te koop. Zo'n leuke speelfiets kon ik niet laten staan dus de Kawa eruit, Suzuki erin. Na 7 jaar ging ik weer dichter bij huis werken (nu 8 min fietsen), dus de Suzuki werd weer steeds minder gebruikt. Eindelijk tijd om een oldtimer op te knappen, iets waar ik al lang naar verlangde.

Ik zal nog nieuw topic starten over mijn CX en wanneer hij eindelijk "on the road" is hoop ik samen met jullie een eens een toerritje of wat te rijden.


De CX in den beginne...

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 okt. 2017 23:39 
Hoi Tom,

Welkom hier, mooie fiets heb je....
Ik woon in de buurt, in Wichmond (bij Zutphen). Als je iets nodig hebt kan je het altijd vragen. Ik heb nog wel het een en ander liggen.
Voor informatie kan je erg goed filmpjes van Marco Becker kijken op youtube, ook voor onderdelen kan je bij hem terecht (er zijn ook genoeg webwinkels waar je onderdelen voor de CX vind)

Veel plezier met je CX en ik volg je nieuwe topic graag

Groet Erik

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2017 00:17 
Leuk, weer iemand uit Apeldoorn! Vergeet niet elke laatste woensdag van de maand naar de Veluwestamtafel te komen (zie de agenda),
hier kun je met ons kennismaken en met alle vragen komen, waar je antwoord op wilt hebben.
Groeten van Henk uit Apeldoorn.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Tom

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 okt. 2017 10:08 
Dank jullie wel .
De foto van de cx is zoals ik hem kocht, een tijdje geleden. Momenteel staat er alleen nog een frame in de schuur, het was een aardige schade fiets helaas.

Zodra hij rijdt sluit ik zeker een keer aan bij de stamtafel.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 okt. 2017 14:03 
Welkom bij de club en ik ga je project volgen. En de stamtafel is inderdaad niet ver weg (Buds, Nieuw Milligen), eerstvolgende keer woensdag 29 november van ca. 19:30 tot 22:00 uur.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Hallo vanuit Apeldoorn

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven