Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /   
 

Showroom: CX500z/a/b

 
 
Pagina  Pagina 5 van 9:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende »

Schrijver MAST

Moderator 
#61 | Geplaatst: 26 okt. 2017 20:45 
Model: CX 400
Bouwjaar: 1978
Bijzonderheden: CX400
Eigenaar: Guernica (Daniel Masson)

CX400 Guernica
CX400 Guernica
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#62 | Geplaatst: 26 okt. 2017 20:48 
Model: CX 500 (2x)
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden: Een paar foto's van onze CX's. Die blauwe is mijn ex en nu van m'n dochter en de zwarte is van mij. Mijne was eerst bedoeld als donor-fiets, maar hij doet het en daarom ga ik van de winter hem een ander kleurtje geven.
Eigenaar: Frits.

CX500 Frits 1
CX500 Frits 1
CX500 Frits 2
CX500 Frits 2
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#63 | Geplaatst: 26 okt. 2017 20:50 | Aangepast door: MAST 
Model:CX 500A
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden:
Dit is mijn CX 500 A en 2 oktober komt er nog een CX650E bi.
Groetjes. Jelke Aalders.

Eigenaar: Jelke Aalders

CX500A Jelke
CX500A Jelke
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#64 | Geplaatst: 26 okt. 2017 20:56 
Model:
CX 500 A
Bouwjaar:
1979
Bijzonderheden: Beste CX vrienden.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Han Korteland uit Hazerswoude en al zo'n 15 jaar cx bewonderaar. Ik heb veel oude motorbladen met allerlei testen. Ook heb ik een Duits motorboek met alle informatie prachtige foto,s

Zelf heb ik ook een CX 500 van het A type uit maart 1979 met kenteken ZR-12-73

Ik durf rustig te stellen dat deze CX welke "de Zwarte Dame"genoemd wordt tot de mooiste en beste van ons land hoort

Ik ben en in dit geval was ik zo'n pietje-precies dat ik mijn cx iedere keer met nieuwe originele delen heb opgewaardeerd. Hier slechts wat voorbeelden: Frame stralen en spuiten, Balhoofd en achterbrug lagers, koplamp-ring, stuur wat hoger en breder, binnen poten voorvork, tevens WP veren, een absolute aanrader met achter Koni's.

De mechanical seal vervangen, en wat dachten jullie van een compleet nieuwe uitlaat met ballanspot, een voorspatbord und so weiter. Helaas is er de laatste 5 jaar niet meer op gereden i.v.m. gezinsuitbreiding in de vorm van een BMW R100rs van 1976. Maar zo blijft de CX liefde even groot, een heerlijke stuurmotor met een prima vermogen. Ik heb ook nog veel reserveonderdelen waaronder een frame met kenteken.

Mocht er interesse zijn dan kun je mailen.

Een motorgroet aan alle CX-rijders van Han Korteland.

Eigenaar: Han Korteland.

CX500A Johan Thole 1
CX500A Johan Thole 1
CX500A Han 2
CX500A Han 2
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#65 | Geplaatst: 26 okt. 2017 20:57 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden:
Eigenaar: Arjan.

CX500 Arjan 1
CX500 Arjan 1
CX500 Arjan 2
CX500 Arjan 2
CX500 Arjan 3
CX500 Arjan 3
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#66 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:06 
Model: CX 500 / GL
Bouwjaar: 1985
Bijzonderheden: Bij deze twee foto's van mijn cx'en. Jawel inmiddels heb ik er twee. Nadat ik mijn eerste cx februari vorig jaar per toeval had gekocht omdat ik ze op mijn bod op marktplaats ingingen, heb ik dus nu echt het cx-virus.
Vanwege het ingaan op mijn bod vorig jaar dus min of meer per toeval cx bezitter, na wat surfen op het web de cx club 'ontdekt' en na het SJK weekend vorig jaar wist ik dat ik mijn motor gevonden had. Twee nieuwe banden, een accu en wat ander ongemak rijdt de cx uit 79 prima. Starten lopen en sinds Joost mijn clignoteur schakelaar gemaakt heeft bijna perfect. Na het Vechta weekend dit jaar ben ik motorboys (en girls) met andere ogen gaan bekijken, geen heavy metal, maar de Zuiderzee ballade en het kleine café aan de haven waren hier de toppers. Dankzij Hape ( Henk3) z'n trekzak hebben we bijna nog de polka moeten dansen. Gelukkig deden onze Noorse vrienden dat voor ons.
Intimi weten dat ik helemaal niets van techniek weet en dat ik stoer mee kan praten maar absoluut geen idee heb waar ik over praat. Toch mag ik de rubriek techniek op het prikbord graag lezen. Om terug te komen op het CX virus, toen ik op het laatste SJK weekend de dromedaris zag, dacht ik dat is wel wat, maar ja om mijn cx500 '79 nu weg te doen nee.
Surfen over marktplaats viel mijn oog op een Silverwing(650) in 'rat' uitvoering, visioenen van Tina turner die haar gang of ratbikes aanvoerde in zo'n strak pakje schoten door mijn hoofd, maar ja ons ben zuunig, dus een en bescheiden bod uitgebracht. Gelukkig wilde niemand zo'n matzwart gespoten lellebel dus na 3 weken bingo. Vandaar dat ik nu sinds een drie weken twee cx'en in de schuur heb staan. Het was wel even wennen aan het rijden zonder scherm plus de pk's van een 650, tsjonge. Maar het went snel en ik ben er maar wat blij mee. Starten lopen ....nog wel. Dus beste CX vrienden hier de foto's van mijn cx'en. En wie weet tot gauw de eerstvolgende cx bijeenkomst.
De Dijk


Eigenaar: Henk Dijkman

CX500 Henk Dijkman
CX500 Henk Dijkman
GL650 Rat Henk
GL650 Rat Henk
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#67 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:07 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:
-.
Eigenaar: Grzegorz Laska

CX500 Laska
CX500 Laska
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#68 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:09 
Model: CX500
Bouwjaar:1980
Bijzonderheden: Hier zijn een paar foto's van mijn CX500 uit Enkhuizen. Ik ben trots op mijn CX maar helaas zoek ik een nieuw baasje ervoor, want ik heb ook nog een Yamaha FJ 1200 ABS en een oude sportwagen en dat wordt een beetje teveel. Als er iemand geïnteresseerd is kan hij of zij mij bellen op 0628689772 of mailen.

Eigenaar: Jan Broekhuizen.

CX500 Broekhuizen
CX500 Broekhuizen
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#69 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:16 
Model: CX 500 A
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden: Vandaag voor het eerst weer gereden na m'n CX geassembleerd te hebben.
Leuk na 28 jaar weer met een CX. Goed 55 k op de teller.

Eigenaar: Aad Breugel.

CX500 Breugel
CX500 Breugel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#70 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:18 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1978
Bijzonderheden:

Eigenaar: Robert Acko

CX500 Acko 1
CX500 Acko 1
CX500 Acko 2
CX500 Acko 2
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#71 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:21 
Model: CX 500
Bouwjaar:1978
Bijzonderheden: Na een paar maand hard werken hebben wij onze Honda CX500 A uit '79 zo goed als af.

Details:

- Eigen kleuren gebruikt (zelf gespoten)
- De biezen zijn erop gespoten (dus geen stikkers).
- De uitlaat is een 2-in-1.
- Wij hebben een radiator kap gebruikt van een custom (het glimt zo mooi!)

Verder is alles uit elkaar geweest, vervangen wat vervangen moest worden, en gevet wat gevet moest worden. Na wat problemen met de schakelbak (knalde uit de 1e versnelling) en verfloslating bovenop de tank (tankdop), door de benzine, lijkt het dan toch nog goed gekomen te zijn!

Wij zouden het erg leuk vinden als de motor op de site kan komen te staan .

Met vriendelijke groet,

Ronny van Maanen en Theo de Witte. Glanerbrug

Eigenaar: Ronny &Theo

CX500 Witte 1
CX500 Witte 1
CX500 Witte 2
CX500 Witte 2
CX500 Witte 3
CX500 Witte 3
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#72 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:24 
Model: CX 500 A
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden: My name is Lukas, I'm from Poland. I like your website.
Here is a photo of my CX and I want it to be placed in showroom. Greetings LUKAS

Eigenaar: Lukas.

CX500 Lukas
CX500 Lukas
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#73 | Geplaatst: 26 okt. 2017 21:27 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden: Hier wat foto's van mijn bike bij mij voor de deur genomen. Ik gebruik de pick-up en de trailer om hem mee te nemen als ik ergens ver weg wil rijden aangezien rijden in en rondom Bangkok niet zo leuk is en behoorlijk gevaarlijk!
Misschien dat je een van de fotos op de web site kan zetten onder user's bikes. Ik zal er in de toekomst eens een foto sturen met een meer lokale 'flavour' bv voor een mooie Thaise tempel of zo.

Eigenaar: Bas Snijder.

CX500 Bas 1
CX500 Bas 1
CX500 Bas 2
CX500 Bas 2
CX500 Bas 3
CX500 Bas 3
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#74 | Geplaatst: 26 okt. 2017 22:03 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden:
Zoals gezegd heb ik de zwarte CX-A (bij showroomnummer 63) onder handen genomen en is best wel mooi uit de bus gekomen.

De fiets heb ik ergens bij Eindhoven gekocht en voor zo'n €1000 aan verspijkerd.
Zelf vind ik hem mooi geworden, alleen heb ik geen tank stikkers. De CX-Turbo (showroomnummer 4, bij de turbo's) is voor een vermogen gerepareerd, maar dat is het wel waard. De CX-C is ook doorgegaan (loopt netjes) en nu heb ik 3 CX-en... Ik wil er ook nog een CX Sport bij, dan is de collectie compleet. De fietsen zijn allemaal ouder dan 25 jaar, dus het vreet geen brood, behalve dan het opknappen, maar dat is een eenmalige uitgave waarvoor ik kan sparen.
Groeten Frits.

Eigenaar: Frits

CX500 Frits 3
CX500 Frits 3
CX500 Frits 4
CX500 Frits 4
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#75 | Geplaatst: 26 okt. 2017 22:06 
Model:CX 500 Z
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden: Dit is een foto van mijn CX500 uit 1979. Na meer dan 15 jaar weer een eigen motorfiets, en nog wel een Honda, en ook nog een CX. Kan het nog beter ? Het machien ziet er erg origineel uit, de tank heeft wat butsen en krasjes. Ik weet het niet zeker, maar het heeft er alles schijn van dat de voorkant in elkaar heeft gezeten. De koplampkap is een met rood overgespoten blauw, en de voorpoten zijn niet helemaal juist ingeklemd. De km-teller staat op 05507, en is dat 100.000 plus of nieuw? Toch rijdt 'ie heel lekker, en heeft een rijk en diep geluid. Hoe het ook moge zijn : Dit is mijn motor, en ik ben er blij mee.

Eigenaar: Hans Versteegt.

CX500 HansV
CX500 HansV
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 5 van 9:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende » 
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /
 Showroom: CX500z/a/b

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven