Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /   
 

Showroom: Café-racers

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 19 okt. 2017 23:49 | Aangepast door: CxREW 
Plaats hier foto's en verhalen over de CX500 Café-racers, maar lees eerst de Uitleg en regels Showroom voordat je iets plaatst!
webmaster (JiMi)

Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#2 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:14 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

Bijgaand na de metamorfose... mijn 27 jarige vriend in zijn 2e jeugd... mijn kinderen van 18 stappen er eerdaags op

Eigenaar: Toin




Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:16 
Model: CX 500E
Bouwjaar: 1985
Bijzonderheden:

Ik heb deze motor in maart vorig jaar gekocht het is een cx 500E van augustus 1985. En na een dagje met de motor te hebben gereden is deze de schuur in gegaan en vorige week heb ik er voor het eerst weer mee gereden nadat ik deze heb omgebouwd. Alles functioneerde naar behoren op de achterveer na, deze is inmiddels vervangen. Wil nog even wachten met opnieuw proefrijden er is nog teveel pekel in mijn omgeving.

Ik heb het frame aangepast en een tank en zitje van een ducati 900 ss gebruikt. Op het spuiten van het zitje, tank en voorspatbord na heb ik alles zelf aangepast c.q gemaakt en gereviseerd.
Oh en het zitje heb ik laten bekleden. Als je wil, zijn er meer foto's ook van voor en tijdens de aanpassingen.

Eigenaar: Robert






Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#4 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:17 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1979
Bijzonderheden:

Bij deze in bijlage mijn 'caferacer' cx500 van '79 die ik rond april heb gekocht en wat heb omgebouwd. redelijk gebruikte staat, maar bolt nog zoals het hoort! Origineel buiten de clipons, koplamphouders, dempers en zadeltje. Deze dient om te rijden een volledig afgewerkt ander caferacer projectje ben ik nog aan bezig, en die foto's komen later.
Groeten, Laurentz

Eigenaar: Laurentz








Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#5 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:18 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1978
Bijzonderheden:

Hierbij wat plaatjes van mijn gecafeede CX. Fijn fietsje en mooi om aan te sleutelen. Blok heb ik gereviseerd,nieuwe klepgeleiders,kleppen geslepen, distributie gedaan,lagers die achterdochtig waren... etc.. En natuurlijk het nodige verbouw,pasmaak- en spuitwerk. Alles lekker zelf gedaan.

Eigenaar: Leon










Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#6 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:20 
Model: CX 500
Bouwjaar:1980
Bijzonderheden:

If Pipeburn was a wild animal, and you were a custom bike builder looking to trap it, you'd have to lure us with something we'd find tempting. Really tempting. Now blind Freddy could see we like cafe racers, so that's a baiting given. Klik HIER om meer te lezen over deze machine.

Eigenaar: Pipeburn










Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#7 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:35 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1978
Bijzonderheden:

Het is een basis frame, afgekort achter de achtervering.
Standaard schokdempers.
Handmade uitlaatbochten.
Bekabeling verplaatst onder het zadel.
Batterij onder het motorblok geplaatst.
Clipons
Balhoofd en kroonplaat aangepast.
Homemade spatborden.
Motorblok gereviseerd.

Eigenaar: Geert










Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#8 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:37 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1978
Bijzonderheden:

Een blog over een CX500 racer. Kijk hier voor meer info.

Eigenaar: Captain Obvious




Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#9 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:38 
Model: CX 500
Bouwjaar: niet bekend
Bijzonderheden:

Het leuke is dat iedereen op zo'n CX kan rijden, dit bedrijf levert namelijk kan-en-klare ombouwkits.

Eigenaar: CRK Caferacerkits








Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#10 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:39 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

Lees hier meer.

Eigenaar: niet bekend




Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#11 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:40 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

Lees hier meer.

Eigenaar: niet bekend




Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#12 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:40 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

Lees hier meer.

Eigenaar: niet bekend






Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#13 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:41 
Model: CX 500A
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

Het is een standaard cx500A met custom zijkapjes. Frame is zandgestraald,gemetalliseerd en gepoedercoat na de aanpassingen voor het caferacer zitje Clipons tarozzi Eigenbouw km teller Origineel blok Eigenbouw caferacer zitje. Volledig nieuwe lak. Bouwtijd +/- 4 maanden

Eigenaar: Adam








Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#14 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:42 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980

Eigenaar: MPCycle Design




Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#15 | Geplaatst: 29 okt. 2017 22:43 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden:

This is a 1978 Honda cx500 built in 2010 for the Discovery Channel HD Theater series "Cafe Racer". I built this bike over a period of 4 months and then was filmed by the Discovery Channel doing so. The bike and I are featured in episode 4, 5 and 6. I will include a copy of the episodes with the bike. This bike is built to perfection. Everything is either new or rebuilt, everything has been powdercoated painted or polished. New bearings, tires, brakes, battery etc. I built this bike to look as though it came off a Honda showroom floor and were manufactured by Honda, it is that clean! When I built this bike I made sure it had everything legal, turn signals, horn etc.. I also designed it to accept a 2 up seat so with the switch of a seat you can carry a passenger, (not included but can negotiate or you can purchase a new one) you will not see this on many cafe bikes. Because of this feature I opted to simply move the rider pegs back and up instead of rearsets. If this doesn't work for you we can discuss the possibility of changing to rearsets for additional cost. I am 6ft and find the riding position comfortable along with a comfortable seat. If you are taller than 6ft and find the riding position uncomfortable we can discuss the options of adjusting things. The bike has approximately 100 miles on it since it was finished.

I am a master motorcycle mechanic with more than 30 years of bike experience of which the last 11 were spent at a Harley Davidson dealership. I am not a hack and do not just throw these things together, they are meteculously built. The bike is located in Lithia Florida, (by Tampa) and I will help assist the buyer in any way, I can deliver within 200 miles for a small fee.If you have any questions please don't hesitate to ask, but please don't contact me just because you want to try to build this same bike on you're own!

Eigenaar: Greg










Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /
 Showroom: Café-racers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven