Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van Grubbenvorst

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 16 april 2018 11:32 | Aangepast door: coenox 
Ja, wij zijn weer terug van Grubbenvorst. Gisteren al hoor. Ik merk dat veel dingen nu gedeeld worden op Facebook. Is op zich prima natuurlijk, maar niet iedereen heeft Facebook. Dus ook hier even kort.

Voor ons is de motorzegening inmiddels een traditie. We maken er een weekendje van op camping Californië. Daar staan dan Michael met zijn Maria die daar standaard al de caravan hebben staan. Lieke en ik sluiten aan, dit jaar met motoraanhanger en tent. Ik op de Silverwing en Lieke op haar 'nieuwe' Custom Guinevere. Die is sinds kort rijdend. Zondagochtend kwamen Arnold en Hans V voor een bakkie, waarna we naar het centrum van Grubbenvorst vertrokken. Helaas niet gezamelijk. De Custom weigerde even door een vuiltje in het contactslot. Dat was redelijk snel opgelost, maar in grubbenvorst bleef de voorrem - ondanks eerder uitgebreid schoonmaken van de klauw en verversen van de remolie - vastzitten. Ook dat kregen we weer los. In Grubbenvorst zelf verschillende clubleden ontmoet: Frans Brinkcx, Werner, Chantal, Elise, Stephan (op zijn Harley) en Cosmar. Vergeet ik nog iemand? Het was weer gezellige happening en drukker dan vorig jaar, waarschijnlijk door het mooie weer.

Terug op de camping met zijn allen aan de voorrem van Guinevere gewerkt. Helaas bleek dat revisie van de de plunjer in de remhandel nodig is. En daar hadden we de onderdelen niet voor. Teruggrijden zonder voorrem was geen optie. Dus de Custom ging via de ANWB op transport. Maar al met al goed thuis gekomen. Iedereen dank voor de hulp en de gezelligheid!

Ik denk dat er via Hans V nog wel een uitgebreid verslag komt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 16 april 2018 15:41 
het was een heerlijke dag en blij iedereen die er was weer gezien te hebben..... voor elise was het de eerste keer dat ze meeging voor de motorzegening maar ook die heeft genoten samen met werner en mij.....

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 april 2018 17:37 
Waar is het leuk knopje ?? die kan ik hier niet vinden maar het was wel gezellig en druk

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 17 april 2018 10:44 
A Koopmans:
Waar is het leuk knopje ?? die kan ik hier niet vinden maar het was wel gezellig en druk

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 april 2018 22:06 
Het was zeker super, de RodeWoerd heeft het goed gedaan, jullie bedankt voor de gezelligheid....de de motor van zus in orde maken....
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 april 2018 19:11 
coenox:
Ik denk dat er via Hans V nog wel een uitgebreid verslag komt

Misplaatst vertrouwen...... of niet natuurlijk.

Mijn zeer persoonlijke belevenissen van deze dag zijn te vinden in het motorlogboekje, deel 12 alweer, en wel onder/achter DEZE LINK

't Was wel weer een up-en-down dag, daar in Grubbenvorst.

Harmony,
Hans.
( heeft wel vaker dagen.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 april 2018 22:29 
Hans, weer erg leuk om te lezen elke keer weer een genoegen. Dit jaar niet 'doubly blessed', las ik. Hier alles weer rijdend (nasleep van paar stamtafels terug, toen midden op de snelweg de motor afsloeg en niet meer wilde).

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Grubbenvorst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven