Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Carburateur

 
Schrijver Satria
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 mei 2018 16:26 
Beste mensen

Mijn rechter carburateur blijft benzine eruit gooien. ik heb al van alles uitgeprobeerd en schoongemaakt. Ik heb bv alle uitwissel bare onderdelen van de rechter carburateur naar de linkse gezet maar de rechter blijft onder de benzine eruit gooien. Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen?
Satria

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 mei 2018 18:08 
Je zegt onder bedoel je de aftap ,het kan zijn dat aftap schroef op de punt verroest is .Ook het gat van de vlotternaald kan vervuild zijn dat kan je schoon maken met een wattenstaafje met thinner. Wim.

Schrijver norby
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 mei 2018 10:42 
lastige dingen zijn dat carburateurs, als je eenmaal er wat mee hebt blijf je een lange tijd mee bezig
nb

Schrijver Satria
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 mei 2018 16:42 
Jep het is de aftap, de schroef had ik vervangen, en de vlotternaald had ik ook al verwisseld met de andere carburateur. Ik ga eens met het wattenstaafje aan de slag. Bedankt voor het meedenken.
Satria

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 mei 2018 17:34 
Het kan dat het standbuisje in die carb gescheurd is....
Dat is het messing omhoog staande buisje in de vlotterbak.
Heb ik ook gehad, kan je met moeite zien, is meestal een klein barstje als gevolg van vorst.
Als je het bakje los hebt en vol met vloeistof doet kan je zien of het niveau onder het overloopbuisje komt.

Soms sluit de vlotternaald niet goed. kan aan de vlotternaald liggen, aan vervuiling of aan de naaldzitting.

Groet Erik
Succes!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Carburateur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven