Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Neuheiten: Super Güllepumpe !!!

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2018 12:37 
Was ik nou net aan het denken aan een nieuwe motor, zat in het pakketje van Louis.de een nummer van Motorrad (13-04-18).
Honda CX 1200 Kompressor! Dat moet hem dus worden.....maar helaas, het is een impressie van Stefan Kraft, alleen maar op papier....
Gelukkig staan bijna alle modellen van de CX500 er met foto bij. Misschien toch een tijdschrift om te willen hebben.....voor de CX500 liefhebber.
Ik ga het zo lezen. Ondanks verkoop van Turbo en een kromme GL500D, blijf ik mijn CX500Custom trouw, dus toch maar geen nieuwe motor.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2018 15:09 
Ha leuk! Ik ga ook eens kijken of ik een exemplaar kan krijgen. In dit jubileumjaar wordt er veel aandacht aan de CX besteed. Kreeg eerder dit jaar via Micha al een exemplaar van Motorrad Classics (12/2017) met heel veel pagina's CX. En dit jaar komt er een nummer van Moto 73 met daarin de motor van één van onze clubleden.

Ik wist nog niet dat je Turbo verkocht had, Henk. Ik heb net een Custom gekocht. Was niet de bedoeling, maar kwam op mijn pad. En ik heb de Custom altijd erg mooi gevonden. Nu ben ik ook echt wel compleet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Neuheiten: Super Güllepumpe !!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven