Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Dirk de Boer

 
Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 dec. 2018 23:04 
werd afgelopen vrijdag gebeld door Dirk de Boer dat hij in het Hospice in Den Helder verbleef cq. opgenomen is
ik heb dit via een mailtje naar Marcel v/d/ Stap gestuurd maar blijkbaar is er bij mij iets fout gegaan want ik zie niks op het Forum
Dirk ligt in het Hospice Den Helder Duinroosstraat 170
gaarne een kaartje of brief hiernaar toe. (Duinroosstraat 170, 1783GN, Den Helder)

Tevens gaat het niet goed met ons cx lid Theo van Doorn, hij is voor een onderzoek naar het ziekenhuis geweest en daar bleek dat hij een zweertje in z`n darm had
daar heeft hij veel bloedverlies door gehad maar was zondags al weer thuis hier is het ook niet goed gegaan en ligt hij inmiddels weer in het ziekenhuis alwaar hij reeds is
geopereerd (tevens daarbij een longontsteking opgelopen) en ligt nu aan de zuurstof op Intensif Care

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 dec. 2018 23:17 | Aangepast door: MAST 
Hallo. Dat zijn geen leuke berichten. Ik heb wel mail van Beussie gehad over Theo. Er is namens het bestuur een kaart verzonden. Het verhaal over Dirk heb ik niet in de mail gezien, helaas.
Een kaartje naar Dirk gaat zo snel mogelijk op de post.
Beterschap voor Theo en veel sterkte voor Dirk.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 dec. 2018 13:08 | Aangepast door: sieds 
Dick de Boer Facebook

Profielfoto Facebook Dick
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 20 dec. 2018 14:11 
Ach wat vervelend om te horen. Ik heb Theo nog gebeld op de dag dat hij uit het ziekenhuis kwam. Toen ging het redelijk goed. Spijtig dat het toch weer mis gegaan is.

Van Dick/Dirk wist ik via Facebook. Ben nogal geschrokken dat hij naar een Hospice gegaan is. Lijkt me goed om massaal kaartjes te gaan sturen en ook hem de aandacht te geven die hij verdiend.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 dec. 2018 19:31 
Ik wist nog van niks, geen Facebook ( dus ook geen digitaal leven ?? ).
Best wel even schrikken zo in eens. Maar er zijn kaarten in de maak, gaan morgen weg......

Beus, je hebt een PB

Harmony,
Hans.
( einde van het jaar.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver norby
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 dec. 2018 07:14 
ik wist wel dat dirk niet goed te pas is, even denken theo dat is jouw kameraad toch?
Het is voor beiden geen goed bericht.
Ik zal ook voor een kaart zorgen, gr norby
nb

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 dec. 2018 20:13 
Veel beterschap Theo en Dirk heel veel sterkte

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dirk de Boer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven