Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even voorstellen

 
Schrijver Dennie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 jan. 2019 09:06 
Hallo allemaal ,

Mijn naam is dennie ben 36 jaar .
Heb gisteren een Honda cx 500c gekocht uit 1979 is van een lief hebber geweest. Helemaal nog in originele staat echt een mooi beestje . Had twee jaar stil gestaan in een schuurtje . En de beste man haalde de motor te voorschijn en het was accu aan stroom en starten en lopen .
Nu wil ik de motor helemaal gaan opknappen om samen met de vrouw te kunnen toeren .
Maar zit met een mega dillema om te gaan ombouwen naar cafe of juist origineel houden .

Hoor wel van jullie . Grt dennie
D.piels

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 jan. 2019 09:53 | Aangepast door: amsilverwing 
welkom Dennie

Je zegt het zelf al.
Nu wil ik de motor helemaal gaan opknappen om samen met de vrouw te kunnen toeren.
Ombouwen zou ik niet doen als je wil toeren.
Maar ik zou hem aanpassen naar eigen inzicht.
ga eerst eens km maken met de motor.
en dan een plan maken (koffer of tassen kaal kan ook windscherm ander stuur dus aanpassen naar eigen inzicht).

andre uit den helder
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 3 jan. 2019 17:23 
welkom dennie,

Dennie:
Maar zit met een mega dillema om te gaan ombouwen naar cafe of juist origineel houden .

dit is geen dilemma, gewoon origineel houden. als ht een originele mooie motor is dan is verbouwen zonde.
ok ik ben ook van het verbouwen (verratten) maar dat is mijn ding.

verder zijn hier genoeg techneuten die je eventueel kunnen helpen, als het nodig is.
en je bent natuurlijk van harte welkom op 1 van de meetings; zie agenda. bijvoorbeeld de nieuwjaarsborrel ;)

groetjes werner (kom zelf helaas niet op de motor)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Tom

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 jan. 2019 07:53 
Beste Dennis, welkom,
Zoals eerder gezegd, als het een mooi origineel exemplaar is, zou ik hem lekker zo houden. Mocht je een café racer willen bouwen, kun je hem beter doorverkopen en twee of drie project motoren kopen voor hetzelfde geld (kocht mijn stapeltje roest voor 350, stond er nog een bij voor 250...). Maar uiteraard, eigen keuze . Ben benieuwd naar je keuze! Groetjes, Tom

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 jan. 2019 18:06 
Als ie in goede staat is en je wilt toeren: lekker origineel laten...

Je kan altijd nog wat er bij doen om te verbouwen 😉 maar hij is maar 1x origineel!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven