Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

effe teste....

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2019 21:49 | Aangepast door: Hansv 
Sinds een paar dagen is er een Ignitech ontsteking aangesloten in mijn CX. Weinig keus, maar toch...
Vandaag op de A73 toch maar eens gekeken hoe dat nou gaat. Wil de CX nog wel?

Geen probleem, 110, 120, gaat al een tijdje goed, 130 op de TomTom, ook geen probleem.... 135 toch wel wat snel... later bleek dat de TomTom me op 137 km/u had geklokt. Dat kan dus nog steeds. Verder ging ik niet, want in de verte ging het verkeer in eens veel langzamer rijden, en dan ben je toch heel snel bij die bumper....
Maar alles ging goed, de remmen bleken nog steeds een beetje te remmen, al ging het stuur wel een heel klein beetje heen en weer slaan. Maar er waren nog vele meters over tussen de auto, die ongeveer 60 reed, en ikke op de CX, die van 135 plus een beetje kwam.....

Harmony,
Hans.
( die het wel erg snel vond, op zo'n CX-je )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2019 22:57 
Hans, mooi dat de Ignitech geholpen heeft!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2019 08:03 
mooi dat het werkt

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2019 09:04 
Mooi Hans die dingen zijn gewoon goed ik heb met de motor van Joke waar hij al een paar jaar op zit 150 km gereden heel even maar maar toch geen probleem , het brandstofverbruik ging ook van een op 19 naar een op 21 . Ik vind dat de cx 500 het mooiste loopt bij 110 km per uur en de cx650 bij 120 km per uur.
Nu maar weer brommen en veel genieten op je cx500.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 effe teste....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven