Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Waarde HONDA Silverwing GL500 1982

 
Schrijver Marcel Dannenberg
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 dec. 2020 16:24 
Goede middag heren,

Ik heb me namens mijn schoonvader aangemeld om te kijken of er mogelijk mensen geïnteresseerd zijn in zijn Honda Silverwing GL500 van het bouwjaar 1982.
We hebben namelijk geen idee wat de motor nog waard zou zijn en willen tevens voorkomen dan iemand er weer een of andere cafe racer van gaat maken.

Mogelijk dat hier mensen in dit forum ons daar wat in kunnen adviseren ?
Marcel Dannenberg

Schrijver Marcel Dannenberg
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 dec. 2020 16:26 
[imgs=C:\Users\mdannenb\Pictures\Silverwing.jpeg]Silverwing[/imgs]
Marcel Dannenberg

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2020 18:04 
Hallo Marcel. De foto die je wil laten zien wordt niet zichtbaar omdat jouw link verwijst naar een locatie op jouw pc. Om de foto zichtbaar te krijgen moet hij ergens op een website staan. Bij "FAQ's" vind je een uitleg.
Qua prijs voor een GL500, ik denk van alles tussen 500 en 2000 euro, afhankelijk van de staat, km stand, onderhoud historie enz.
Marcel(moderator)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Dannenberg
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 dec. 2020 15:11 
Hierbij een foto van de GL500
https://photos.app.goo.gl/MEM4Q4GuxGfnsiDs6

Silverwing GL500
Marcel Dannenberg

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 dec. 2020 10:31 | Aangepast door: Hansv 
Hoi Marcel,

Een GL500....

Nu, op het eerste gezicht ziet 'ie er heel goed uit. Geen bonk roest, zal ik maar zeggen, in het geheel niet. Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de iest zwakkere punten van een GL, maar een opgaaf van de KM stand, en eventueel een heel klein overzichtje van de leeftijd van banden, laatste beurt en zo, zo misschien wel wat reacties los kunnen maken.
Ook zou ik, maar dat is persoonlijk, graag willenn weten hoe het met de achterverring staat, en of er verder nog 'losse' delen bij het machien zitten, koffers of zo.

En de prijs? Ik durf er niet veel over te zeggen, bem nooit goed in dergelijke schattingen.

Harmony,
Hans.
(een liefhebber die toch stiekum kijkt, want het ziet er wel goed uit )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Waarde HONDA Silverwing GL500 1982

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven