Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Papieren scooter

 
Schrijver Bellemans Marc
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 feb. 2021 18:02 
Beste , ik heb 2 maanden geleden een scooter 125 cc gekocht via internet , maar ik krijg hem hier in belgie niet ingeschreven omdat hij nooit ingeschreven was , het is op papier een moto zeta rally maar int echt is het een geely jl 150t2 . En daar ik geen dealer vind , tja in china maar ik ken geen chinees nu zou ik een dealer moeten vinden voor orginele papieren bevestiging bouwjaar en chassis nummer ??? nu mijn vraag was zouden jullie mij kunnen helpen of een oplossing bieden ? Vriendelijke groeten Marc Bellemans .
Beste, ik heb 2 maanden geleden een scooter op papier een moto zeta rally 150 maar het is eigenlijk een geely jl150t2 nu moet ik een dealer vinden maar vind ik niet , tja wel in china . ik zou de orginele papieren moeten opvragen omdat ik hem hier niet krijg ingeschreven ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de orginele papieren , anders heb ik 900 euro weggegooid . Alvast bedankt Vriendelijke groeten Marc Bellemans .

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 8 feb. 2021 19:58 | Aangepast door: coenox 
Beste Marc,

Dit is een club van liefhebbers van Honda CX500 en aanverwante motoren. Niet van Chinese scooters. Maar of je hebt door dat de bezitters van deze vintage Japanse motoren heel erg vindingrijk zijn en veel weten òf je hebt je bericht op de verkeerde site gezet. Kortom, ik acht de kans niet zo groot dat iemand je kan helpen.

Overigens leert Google mij dat Geely ook eigenaar van Volvo is. En Volvo bezitters vind je hier ook. Ik ben benieuwd.

Groeten,

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 feb. 2021 22:15 
Nou, dat gat lastig worden. Voor zover ik weet heeft Geely geen importeurs in de EU. Een CVO gaat lastig worden dan.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 feb. 2021 22:43 
Beste Marc, zoals Coen al schreef is dit een Hollandse club van klassieke Honda motoren. Wij hebben weinig kennis over Belgische regelgeving rondom het invoeren van een Chinese scooter. Het enige wat we voor je kunnen betekenen is zoeken op internet. Wat ik kan vinden is dit:

Een voertuig overbrengen van een EU-land naar België

Een voertuig invoeren uit een derde land (buiten de EU)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 feb. 2021 12:31 | Aangepast door: Michaelr 
O jee, Geely, Chinees, Volvo..... Scooters.....jammer dat Volvo van die Chinezen zijn
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Papieren scooter

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven