Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Een kaartje voor Micha

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 25 okt. 2021 18:40 | Aangepast door: coenox 
Velen van jullie kennen onze Duitse CX vriend Micha. Hij is één van de organisatoren van het treffen in Vechta en komt ook jaarlijks naar ons treffen in Sint Jansklooster. Dit jaar was hij er niet, hij heeft helaas vlak voor ons treffen een beroerte gehad.

Inmiddels is hij hard aan het werk om te herstellen in een revalidatiekliniek in Duitsland. Dat is niet alleen ver bij ons vandaan (zo'n 600 kilometer, in voormaiig Oost-Duitsland), maar ook van zijn eigen woonplaats bij Hannover. Dat betekent dat hij weinig bezoek krijgt. Michael en ik zijn dit weekend bij hem langs geweest en dat deed hem (en ook ons) goed. En inmiddels hebben ook wat Duitse vrienden plannen om hem te bezoeken. Desondanks kan wat extra aandacht geen kwaad. Van ons stille donateur Nico ProDeo (mijn schoonvader dus ) kwam het idee om hier even iets te posten en de gelegenheid te bieden om Micha een kaartje te sturen. Goed plan!

Dus wie wil, stuur een kaartje naar Micha om hem een hart onder de riem te steken. Zet er dan even bij dat je dit als lid van de Nederlandse CX club stuurt, ik weet namelijk niet of Micha iedereen (op dit moment) bij naam kent. Als je mij een persoonlijk bericht (pb) stuurt, zorg ik dat je het adres krijgt.

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver norby
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 okt. 2021 17:57 
oef, dat i s een zeer bekend geicht..ik zal hem een kaartje sturen. gr norby
nb

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2021 00:03 
ik (lees wij) willen ook graag een kaart sturen

groetjes ikke (en de vrouw hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Een kaartje voor Micha

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven